The Diary Game : Полуничка

in Ukraine on Steem16 days ago

IMG_20240427_150639.jpg

Привіт усім.

Вже потроху з'являється у продажу полуничка. Не зовсім вона корисна зараз, але ж так хочеться! Коштує 220 гривнів за кілограм, тож я купила невеличкий кошик, щось там до ста гривнів затягло.

А вчора було весело, ходили з дівчатами приливати народження внука у колишньої колежанки, та час так швидко пролетів. Посиділи гарно, якщо коротко то, пили все що горить, потім проводжали одна одну додому. Вдома я була о першої години ночі. Прокинулася, голова не болить, але такий сушняк. Вмовила себе вийти до магазину по мінеральну воду, ну і не втрималася, купила полунички. Вчора ми з дівчатами самі були як ті полунички, ну все було більш меньше доволі культурно.

IMG_20240427_161820.jpg

З нами була ще одна наша колишня колежанка, яка всього на чотири дні приїхала з Германії , та зустріч була дуже тепла. До речі, я ж такий алкаш, пробку понюхаю та вже п'яна. А вчора Натаха(ця що приїхала) навчила мене правильно пити. О, пила я вчора як кінь, а залишалася твереза майже. Крутяк! Тепер буду знати цей лайфхак, але вам не розкажу😁. Тепер ви знаєте, що мене запрошувати на бухіч собі дорожче вийде😁

IMG_20240427_105441.jpg

А про що ще розказати? Пішла зранку на пошту, отримала іграшку для кота. Арчі капець який щасливий, якось зніму відео та покажу. Потім пішла по мінеральну воду. Додому прийшла, приготувала їсти. Особливо їсти не хотілося, але я приготувала щоб на протязі дня вже не вставати з ліжка. А раптом ввечері їсти захочеться? Зараз ось пишу допис, Арчі зморений спить, награвся своєю іграшкою, відпочиває. Нарешті хочу додивитися серіал Шерлок, блін чотири сезони, а я на третьому застрягла, то засну то ще щось.

Всім миру...

________💛💙________

Все буде Україна!

image.png

Sort:  
 15 days ago 

І як я тільки пропустила цей момент, треба сьогодні обовʼязково сходити перевірити, чи є))

 15 days ago 

То за полуницю?

 15 days ago 

Так))

 15 days ago 

Як полуничка на вкус не як трава

 15 days ago 

Ну таке, ще не дуже

 15 days ago 

Смакота 😋 А мені чогось так кавуна хо.. тільки де його зараз взяти))

 15 days ago 

Поки ніде)

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61133.31
ETH 2887.29
USDT 1.00
SBD 3.64