The Diary Game : Щось та якосьsteemCreated with Sketch.

in Ukraine on Steem6 months ago

IMG_20231101_083831_258.jpg

Добрий ранок, мої читачі. Сьогодні середа, я повинна бути на вахті з сьомої ранку, але ж сьогодні в новий місяць, а це значить графік роботи змінюється.

Але через те що нас лякають нескінченно комісіями графік завхоз так і не змінила на початок листопада. Тож я сьогодні знову на вахті, з сьомої ранку і раніше потраплю додому. Це гарно, бо після роботи я збираюся зайти до подруги з кавусею, трохи розвіятися, давно не бачилися. Вона працює, то я піду до неї на роботу.

А всеж таки у мене трохи є напруга стосовно нового графіку, бо по перше, завхоз на наступний тиждень його таки змінила, а от помилок там йо-б-же-ж-його-дрином. Сподіваюся він буде підкорегований.

Коротше, п'ятого я в нічну зміну, з 19 до 7, а шостого з 13 години до 19. Це як??? Тобто з ночі прийти додому, та знову на роботу? Інші працівники перед нічною вдома, ідуть в ніч та після неї теж два дні дома, а я??? Написала у робочий чат, запитала, чи то так треба?

Звісно ми всі помиляємося, звісно що графік то таке, можливо виправити, буває. Але мене чомусь аж підкидає від того, що я не маю згоди планувати свої справи, бо сьогодні ти можеш працювати так, а завтра не так. Стабільність у графіку то важливо. Та і взагалі, роки роботи за іншим графіком дають свої знаки. Раніше я не була прив'язана до всих цих графіків, знала що я 2 ночі працюю, 2 ночі вдома і всі 4 дні то моя свобода. Зараз по такому типу тиждень з 8 до 15, день з 7 до 13, знову тиждень але вже з 13 до 19, а потім вводяться і нічні. Хер його знає як навіть на той манікюр записатися 😊. Дівчата не мають вільного часу на мене, а коли у них є час, то я на роботі😊

________💛💙________

Все буде Україна!

image.png

Sort:  
 6 months ago 

Удачі в кожному дні... справжня жінка...завжди зайнята, але встигає не забувати про манікюр! Доброго ранку, Олеся) ✋🌹

 6 months ago 

Доброго. Дякую

 6 months ago (edited)

Я тебе добре розумію! Коли ще працювала, ми робили квас і начальник визивав на роботу без всякого графіку!))) Але хай це буде саме велике "горе" в твоєму житті!)

 6 months ago 

Та то не проблема працювати, проблема що не заплануєш завчасно особистих справ😊. Дякую

TEAM 1

Congratulations! This post has been upvoted through steemcurator04. We support quality posts , good comments anywhere and any tags.
Curated by : @o1eh



 6 months ago 

Дякую

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64038.31
ETH 3137.77
USDT 1.00
SBD 3.86