Ранкові пагорби - Morning Hills - DIY - ART.

in Ukraine on Steem2 years ago

Без названия57_20210325112111 (1).png

UA

Привіт!

Природа це щось дивовижне, ніколи не набридає та завжди звеселяє око !

На жаль на нашій планеті залишилось не так багато місць, які не зачипалась пальцем людини, але все ж таки вони існують. І мені по-справжньому дуже хотілося б побувати в таких диких місцях та насолодитися Божим творінням. Поки що в часи пандемії не дуже то й роз'їздишся, тому я намагаюсь відтворювати цю красу у своїх малюнках.

Як же я люблю зображувати пейзажі, особливо з додатком ibis Paint X !
Ілюстрації виходять дуже яскравими та якісними.

Ось цей пейзаж я назвала "Ранкові пагорби". Мені він вельми нагадує Молдову, адже це країна, що буквально втопає у зелені та славиться своїми високими смарагдовими пагорбами.

Зараз я трішки змінила техніку малювання. Як ви бачите, на цьому малюнку відсутній чорний контур, з якого я зазвичай розпочинаю свої роботи. Інструмент правда не змінився, я досі користуюся пензлем "японська каліграфія ".

ENG

Hi!

Nature is something amazing, it never gets bored and always pleases the eye!

Unfortunately, there are not many places left on our planet that are not touched by a human finger, but they still exist. And I would really like to visit such wild places and enjoy God's creation. So far, in times of a pandemic, you don't really travel, so I try to reproduce this beauty in my drawings.

How I love to paint landscapes, especially with the ibis Paint X app!
The illustrations are very bright and high quality.

This is the landscape I called "Morning Hills". It reminds me a lot of Moldova, because it is a country that is literally immersed in greenery and famous for its high emerald hills.

Now I have changed the drawing technique a bit. As you can see, there is no black outline in this picture, from which I usually start my work. The tool really hasn't changed, I still use the "Japanese calligraphy" brush.

2021-04-12-16-31-52.jpg

UA

Крок 1: Підібрала необхідні кольори у палітру. Цього разу це будуть зелені відтінки для пагорбів та бірюзові для неба.

2021-04-12-16-24-10.jpg

Крок 2: Відрегулювала розмір пензля від 50 і більше. По горизонталі від низу до верху малюю по смузі різним відтінком.

2021-04-12-16-25-48.jpg

Крок 3: За допомогою "твердого фломастера" одним дотиком зображую сонце.

2021-04-12-16-29-20.jpg

Крок 4:Для ефекту "туман" я скористалася "аерографом" білого кольору, це вид пензля. Непрозорість відрегулювала до 20-25.

2021-04-12-16-30-28.jpg

Крок 5:Щоб додати малюнку атмосфери та такої собі цікавинки я вирішила погратися з різними пензлями, щоб додати текстури малюнку.
Мені найбільше підійшла "масляна пастель".При цьому розмір я виставила на максимум і непрозорість на мінімальні позначки. І так само горизонтальними смугами пройшлася вздовж усього малюнка.

2021-04-12-16-27-45.jpg

Малюнок готовий !

ENG

Step 1: Pick up the necessary colors in the palette. This time it will be shades of green for the hills and turquoise for the sky.

Step 2: Adjust the size of the brush from 50 and more. Horizontally from bottom to top I draw on the strip in different shades.

Step 3: Using a "solid felt-tip pen", draw the sun with one touch.

Step 4: For the "fog" effect, I used a white "airbrush", a kind of brush. Opacity adjusted to 20-25.

Step 5: To add atmosphere and interest to the drawing, I decided to play with different brushes to add texture to the drawing.
"Oil pastel" suited me the most. At the same time I set the size to the maximum and opacity to the minimum marks. And just horizontal stripes walked along the entire picture.

The picture is ready!

UA

В ibis Paint X є також багато різних фільтрів, ефектів, які допомагають відрегулювати яскравість, контраст, баланс світла, кольорів і т.д. Я з цим теж трішки погралася.В результаті у мене вийшов, на мою думку, досить атмосферний малюнок. Я цілком задоволена результатом, сподіваюсь, що вам теж сподобається моя робота. Якщо так, то чекайте на наступні публікації !

ENG

Ibis Paint X also has many different filters, effects that help adjust brightness, contrast, light balance, colors, etc. I also played with it a little. As a result I turned out, in my opinion, rather atmospheric drawing. I am completely satisfied with the result, I hope you will like my work as well. If so, wait for the next posts!

See you!

Дякую за увагу!

Чекайте на наступні мої публікації!

До скорої зустрічі!

By @rikarivka.

Sort:  
 2 years ago 

Logopit_1664225486855.png

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 67655.95
ETH 3799.02
USDT 1.00
SBD 3.53