Три яблука

in Ukraine on Steem2 years ago

Мені так хочеться бачити своє життя плідним для Бога. Але для цього я маю перш за все лишатися вірною у самих простих речах.

Зрозуміло, що те, що я посію зараз, те буду жати у майбутньому. Зрозуміло також і те, що з насіння яблуні, ніколи не виросте гранатове дерево. Я ніколи раніше цим не займалася, але моя старша сестра надихнула мене з великим зацікавленням подивитися на вирощування рослин. Ще з малку вона вирощувала в стаканчику боби фасолі, цибульку, часник. Тепер у нас вдома на підвіконні ростуть її ківі, фініки та мандарини. Вона використала насіння з тих продуктів, які ми попередньо вжили. Хочу підмітити, що їй це вдалося після багатьох проб та поразок, але лишаючись наполегливою вона змогла дочекатися плодів цибулі, перцю, інших рослин. І я впевнена, що у майбутньому ми будемо їсти її ківі та фініки. Вірна в малому, отримає багато за свою вірність.

Я буду робити кроки вперед до плідного майбутнього, яке хоче бачити Господь. Навіть якщо ці кроки будуть маленькими та інколи невдалими, я не зупинюся. Ісус Христос мені допоможе, я у цьому впевнена. Я буду радіти і яблукам, і гранатам, бо Господу потрібно дякувати за все!

Без названия392-03.jpeg

Зараз хочу показати вам як я створювала цифрове зображення "Три яблука". Зазвичай я використовую звичайні пензлі типу "твердий фломастер", цього разу головним інструментом був пензель, якій я завантажила. Він схожий на "акварель". Перший крок зображую світлими мазками форму майбутнього плоду.

Без названия549_20221012185238.png

Використовую темніші та світліші кольори, щоб додати відтінків та округлити, надати об'єму нашому яблуку. Малюю лише одне, бо потім ми будемо дублювати його.
Також використовую різноманітні режими накладання для більш точного передавання відтінків і правильного лягання тіні чи світла на об'єкт.

Без названия549_20221012185636.png

Після того як додала легкої текстури "олівцем", дублюю плід. Їх у мене три. Звичайно, змінюю трішки розмір та обертаю під деяким кутом.

Ви можете фантазувати, додаючи листочки до фруктів, я зобразила тільки невеличкі гілочки.

Без названия549_20221012191314.png

"Акварель розтікання"- це те що мені знадобилося для того, щоб проілюструвати стіну. Як бачите, вона не однотонна, від темних до світлих плям додають стіні текстурності. Далі малюю стіл додаю текстуру.

Без названия549_20221012190359.png

Останні штрихи: обрала напрямок падання світла і відповідно тіней. Наношу "аерографом" напівпрозорі розмиті штрихи, з відповідним режимом накладання "висвітлення", "додавання", чи "лінійне затемнення". На яблука також додала тінь.

Без названия549_20221012191144.png

Дякую за увагу!

Без названия393.png

Чекайте на наступні мої публікації!

До скорої зустрічі!

By @rikarivka.

Sort:  
 2 years ago 

Чудовий допис! ;)

Logopit_1664225486855.png

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 71456.82
ETH 3812.10
USDT 1.00
SBD 3.46