"My photo memories" contest / "Мої фотоспогади" Осінь 11-2021 - тоді ще не було війни

in Ukraine on Steemlast month

Якою ж була та осінь, вже й важко пригадати, які довгі ці два роки.

image.png

Брат тоді купив собі влітку Canon550D з двома об'єктивами, я ж прав поклацать і купив собі пізніше цей
image.png
ціни вже й не пригадаю, був без об'єктива. Так як у братового було два, я взяв собі один, та чужим приладом ситий не будеш - купив собі для початку такий от млинець.

image.png

То ж майже всі фото що тут зроблені ним.
Цей кіт ось приблудився, був у нас домашній кіт такий от
image.png
недавно вже пропав, довго у нас жив, де його взяли не памятаю, мені колір біло сірий не подобався, я інших котів вподобаю.
Такий як цей от, у мене був такого ж окрасу коли я вчився в інституті - Васька))

image.png
Вже нема тих котів, зараз лиш кішка якась живе в дворі, ще й киценят чекає - от собі тоді виберу киценятко))

image.png
Це фоткав моїм фотиком та об'єктивом з зумом 10х.. лиш з цією зеркалкою почав розуміти що зум не головне))

Лиш одне погано що у блинчика мала зона різкості - ось приклад

image.png

image.png

Як завжди збираю гілки для шашликів))

image.png

От сильний тут зум - видно як сусід, далеченько від мене, утеплює сій будинок...

image.png

Купував тоді собі газобетон, 40 грн 1 шт, чи не дешевше було б цегла?
От на днях хочу цегли прикупити червоної та вогнетривкою - цікаво по чому ж вона...

image.png

image.png
Так от тоді була осінь'21

Sort:  

Thank you, friend!
I'm @steem.history, who is steem witness.
Thank you for witnessvoting for me.
image.png
please click it!
image.png
(Go to https://steemit.com/~witnesses and type fbslo at the bottom of the page)

The weight is reduced because of the lack of Voting Power. If you vote for me as a witness, you can get my little vote.

 last month 

Яке чудове кошеня)) А що це таке на світлинах всередині, наче якась сітка?

 last month 

спроба №2?

 last month 

Автомобільне щось із інеєм?

 last month 

ні, то "ручне"))) ....приладдя

 last month 

терка))

 last month 

близько майже 100% але ні))) не воно і за функціоналом не те

 last month 

Дивлюся на кота і згадую свого Кекса, який загубився під час війни в Маріуполі... Дякую та здравствуйте)
🙋🌅

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 68683.05
ETH 3860.96
USDT 1.00
SBD 3.66