Така от DIARY GAME 05/04 - Невже повернуться відключення? як надовго? чи готуватися?

in Ukraine on Steemlast month

Зранку пофоткав квіти, вже почав писати допис ..та переглянуті раніше новини таки дійшли до певних ділянок мозку... чи нервів))

image.png

Позаминулої зими коли "№;%№;%%: почало бомбити енергетику придбав собі автомобільний акумулятор, тоді стабільно відключали світло за графіком майже кожні 4 години - інколи на щастя, як бонус вмикали через 3-3.5 - то ж цей аккумулятор мене сильно виручив розом з ноутбуком, хоч як я не люблю працювати за ноутбуком - з комп'ютером не зрівниться, ну і всі ж дані не в ноуті а на ПК.

image.png

Лиш зараз звернув увагу - новина то вчорашня, а вчора ввечері не вимикали, навіть вуличне освітлення інде було.

Та все таки вирішив підготуватися, підзарядив авто аккумулятор, йому вже два роки - новий пару місяців відключень експлуатував, і ось вже майже два роки стоїть собі - здається РАЗ користувався - планові ремонти то раз вимикали.

image.png

А працюю я за компом з інтернетом - то ж не буде світла - буду сушити весла
Не сильно він і саморозрядився, підзаряжаю іноді.

image.png

Підзарядив ще павербанк і ноут - їх я купував у перший місяць війни - бо орки підійши аж ледь не до окраїн міста, довелося виїжджати, неясно куди і на скільки - то я десь у ломбардах(ну не зовсім ломбард, але б/в продають) купив нуотбук з павербанком.

image.png

Залишилося підзарядити ще мобілки, ліхтарики - та краще жити з світлом

Sort:  

Thank you, friend!
I'm @steem.history, who is steem witness.
Thank you for witnessvoting for me.
image.png
please click it!
image.png
(Go to https://steemit.com/~witnesses and type fbslo at the bottom of the page)

The weight is reduced because of the lack of Voting Power. If you vote for me as a witness, you can get my little vote.

 last month 

Цікаве обладнання. Що в тебе за прилад такий від АКБ?
"Трансформатор" з 12 на 220?

Очі загорілись як у шопоголіка, коли побачив цю схему...

 last month 

image.png

один з ББЖ (UPS) що в будьякого комп'ютерника , як у мене, декілька

 last month (edited)

на ОЛХ їх без акумуляторів - валом
я давно цим цікавився, давно хотів (ще років 10 тому)замінити стандартну батарею UPS на автомобільну - але безперебійник не може заряджати автомобільний акумулятор(весь час недозаряжатиме, і його не надовго вистачить)

 last month 

Дуже цікава схема. Дякую що поділився. Я зрозумів, що мені ще треба в цьому розібратись...

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61383.17
ETH 2915.78
USDT 1.00
SBD 3.61