The Diary Game: 14-04-24 - Суботні посиденьки, а неділя - то ж не ділля, і робити ніколи

in Ukraine on Steem27 days ago

image.png

Весна іде швидшими темпами ніж звільняється час у моєму розкладі, от і дійшла черга першого кострика. Друг приніс похизуватися потестувати свої чугунні надбання - решітку, сковороди - я задумався може й собі купити сковорідку з чавуну.

Спочатку треба булопройтися по магазинах, щойно вийшов - звонить друг пита на коли прийти...кажу я тільки з дому вийшов - буду хвилин за 40..повертаюся а друг сидить на порозі каже "ікс2" - і відразу зрохумів що я повернувся не за 40 хв а майже вдвічі довше... ну є такі собі "Закони Мерфі" якщо чули...ну у нас більш відомий закон бутерброда того що завжди маслом вниз. А з досвіду давно помітив що як кажеш собі що через 10 хв, т очасто виходить х2 - тобто через всі 20.

Друг почав щось говорити за кабачки з часником - ну де я йому їх візьму... та два компанія замала, покликали ще брата на посиденьки.

І ось вони красавці ...
image.png

image.png

Ще й кріп знайшовся (з морозилки), ох як я його не любив - і по городу в дитинстві було так саморозплодився, і батьки сушили на підвіконі - я так не любив отой запах... а заморожений то інше - цього року сам заморожу побільше.

Кабачки потерли на терці, посолили, вони постояли трохи, стекли

image.png

А далі треба було вичавити з них вологу

image.png

І на сковороду - чи пательню, раніше я не чув такого слова як "пательня", ну а зараз багато хто щоб вживати чисто українське заміняє слово сковорода. Та ні це одне і те ж що пательня, що сковорода.

image.png

image.png
Щось мені здається друг їх пересмажив, я б не так готував...та я був зайнятий м'ясом.

Раз у нас була на тестуванні ось така решітка -
image.png
То вирішили робити не шашлики а ребра

image.png
Трохи посперечалися різати по два чи по три... Потім на багатті я думав навіть що не прожариться... та можна було і по три і по чотири ребра в шматку...

Бо я ще й вчасно приправу купив...саме до ребер
image.png

image.png

А тим часом оладки з кабачків приготувалися..

image.png

І пішли на город розводити багаття....як на палю ці гілки, а вони все є і є - мабуть мало їмо шашликів)))
Бо дров(ну не скльки дрова як гілки) для них я заготував чи на на тонну м'яса як жартує мій брат))

image.png

image.png
Шматки деякі здавалися товстими - гадав не просмажаться, та ні - і просмажилися, і навіть трохи пересмажилися

Sort:  
 27 days ago 

Ух, смачно ви посиділи! У мене аж у животі закрутило проти ночі 😄

раніше я не чув такого слова як "пательня"

Я ж навпаки тільки там і говорив з самого малечку, а потім вже здається в школі дізнався, що треба казати "сковорода", а замість "баняк" - кастрюля))). Добре, що зараз можна не паритися, і вживати усі регіональні слова, таким чином збагачуючи мову.

Thank you, friend!
I'm @steem.history, who is steem witness.
Thank you for witnessvoting for me.
image.png
please click it!
image.png
(Go to https://steemit.com/~witnesses and type fbslo at the bottom of the page)

The weight is reduced because of the lack of Voting Power. If you vote for me as a witness, you can get my little vote.

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61035.98
ETH 2886.89
USDT 1.00
SBD 3.67