THE DIARY GAME: 18 квітня 2024 р.

in Ukraine on Steem25 days ago

photo_2024-04-18_20-01-32.jpg

Вітаю!

Сьогодні був чудовий день. В мене сьогодні день народження. Не буду казати скільки мені років. Багато)).

Ми з сім’єю вирішили поїхати на дачу і зробити барбекю. Зранку у сина були уроки і ми домовились, що мої рідні поїдуть на дачу і там почнуть смажити на багатті мариновану курицю, а нас потім заберуть, як закінчяться уроки. Передавали дощ. Він зранку трішки покапав, а потім навіть сонце вийшло. Тож на обід була чудова погода.

Коли я з сином приїхали, стіл був вже накритий і чекали нас)). Святкувати завжди класно.

photo_2024-04-18_20-01-33.jpg

photo_2024-04-18_18-04-55.jpg

На вечір пішов дощ. Навіть після дощу вийшла веселка. Це так мило)).

photo_2024-04-18_20-01-31 (2).jpg

photo_2024-04-18_20-01-31.jpg

photo_2024-04-18_20-01-32 (2).jpg

А ще новина. Моя сестра з Києва получила посилку, яку я їм на днях відправила і вирішила мені теж відправити маленьке «дякую» на день народження. Це було несподівано)).

Ось так і пройшов мій святковий день.
В духовці стоїть велике стегно індика. Не знаю як воно вийде, але я обмотала фольгою, щоб краще пропеклося)).

Тож ще не вечір. Свято продовжується.))

Sort:  
 25 days ago 

Вітаю з днем народження! Спокою, мирного неба і здоров’я вам 🥳.

 24 days ago 

Дякую!

 24 days ago 

Щиро вітаю тебе з Днем народження! Бажаю всього, чого ти прагнеш і миру на нашій українській землі!
Тебе, Галюню, навіть небо привітало веселкою, а земля подарувала чудові квіти!)))
Тож квітни і ти багато років всім на радість!

 24 days ago 

Дякую!!))

Це був чудовий час, і я вірю, що ви, мабуть, чудово провели час, збираючись разом. Поділіться моментом, який ви розділили

Мушу щиро привітати тебе з днем народження. Мабуть, це був чудовий час, проведений разом, щоб відсвяткувати його. Це, мабуть, був чудовий момент

 18 days ago 

Галочка, вибач, що трохи пізніше вітаю ... Але краще пізніше, ніж раніше) або ніколи ... Нехай всі бажання твої виконуються, будь коханою та щасливою у святкові дні і завжди! Удачі твоїм чудовим конкурсам! 🙋🌹🌹🌹😘

 18 days ago 

Щиро дякую!))
В мене є кума, у якої наступного дня день народження. Я її вітаю завжди через два тижні. Вона так звикла, що я забуваю, а коли вже вчасно дзвоню, вона дивуєтся і сміється))

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61133.31
ETH 2887.29
USDT 1.00
SBD 3.64