THE DIARY GAME: 19 квітня 2024 р.

in Ukraine on Steem24 days ago

photo_2024-04-19_20-32-17.jpg

Вітаю.

Сьогодні сестра прислала мені посилку з подарунками. Так приємно получати подарунки)). Не відомо, що там знаходиться і це інтригує)). Я поки йшла з пошти, ще трішки затрималась з сусідками. Вони вирішували питання з опаленням. Треба було вій відгук. Тож я ще затрималась на вулиці, а так хочеться дізнатися, що ж в посилці.

Як тільки я попала до дому, зразу ж почала розпаковувати)). Це були пакетики з сушеними фруктами. Пакетики манго, бананові чіпси сушені, тайська диня і сушена папайя. Ще лежала шоколадка. З неї щось сторчало. Я, як завжди, почала дивитися її состав. Це був шоколад чорний з вишнею, журавлиною, смородиною і горіхи. Хех, прийшлось ділитися з сином)). Більше всього йому сподобались чіпси з бананів. Так, це просто смакота! Все дуже добре на смак.

photo_2024-04-19_20-32-16 (3).jpg

Ще поклали гру для малого. Це битва металів. Я ще не роздивлялася, що воно таке, але в середині лежать навіть захисні окуляри. Мабуть для опитів. Потім розберемся, як малий захоче цим зайнятися.

photo_2024-04-19_20-32-16 (2).jpg

Коли я ходила на пошту за посилкою, побачила новий рукодільний магазин. Я не могла пройти мимо і пішла дивитися, що там продають. Вибрала для мами схему для вишивки хрестом. Надіюся, що їй сподобається.

photo_2024-04-19_20-32-16.jpg

Ось і всі новини. До завтра!

Sort:  
 24 days ago 

А де це новий магазин з рукоделіям. Де пошта там вони вже давно

У тебе справді особлива сестра, повір мені. Для тебе мати сестру, яка піклується про тебе, це справді золото, і я мушу сказати, що тобі дуже пощастило, що вона є у твоєму житті...

Бажаю вам гарного дня. Сподіваюся, ви також знайшли час для відпочинку після напруженого дня, адже здоров'я - це багатство. А також сподіваюся, що ви змогли досягти того, чого хотіли досягти

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60955.99
ETH 2884.24
USDT 1.00
SBD 3.63