THE DIARY GAME: 21 квітня 2024 р.

in Ukraine on Steem21 days ago (edited)

photo_2024-04-21_18-59-38.jpg

Вітаю.

Оце погодка сьогодні! Коти позалазили під ковдру, я оділа теплу піжаму. Вітер на вулиці страшний.

Дивлюся у вікно, а там собаководи прогулюються. Ну, думаю, закаляються. Я їм не завидую. Хочуть собаксов вдома держати, тож нехай вигулюють. Особливо я спостерігала за ними, коли був мокрий сніг узимку, це капець.

Гарно тому, хто держить кошеня. Спиш і воно поруч спить, не треба ні на яку вулицю виводить. Насипала піску в коробку і нехай собі там справи робить)). В мене їх двоє. Прокинулися разом і спати полягали разом. Погано тоді, коли о п’ятій ранку у них просипається тигидиги. Прийдуть і по черзі виціловують мене в носа, а носи в них мокрі. Або приходить і лапами ковдру стягують, щоб залізти. От тоді проганяю, або запускаю. Вони в мене під ковдрою по черзі сплять. Вже трішки привчила, щоб прокидалися зі мною, пару раз по дубці звизданула подушкою і стали лагідні. А як що знов починають, в мене біля ліжка ще три подушки лежить.

photo_2024-01-14_18-06-36.jpg

photo_2024-01-15_20-12-33.jpg

В обід готувала котлетки. Хтось з котів спер одну. Хто я знаю. В мене тільки один такий «грамотний». Можна подумати, що вони такі голодні і я їх не кормлю.

photo_2024-04-21_18-59-39.jpg

Потім вирішила собі замовити продовження книжки. Вона як в серіалі, закінчується кліффхенгером. Тож подивилася на клуб сімейного дозвілля, а там знов якісь знижки плюс мої коїни. Ну як тут не замовити? Тож вирішила замовити три книжки, щоб була безкоштовна доставка. Потім подивилася, ще одну хочу. Ну гаразд. Блін, так і гроші закінчяться. А я ще хотіла передзамовити ще одну книжку. Вирішила і на інший сайт завітати. Передзамовила, але з доставкою вийшла така сама ціна як без скидки. Ну нехай буде так. Більше грошей не маю. Треба трішки спинитись)).

image.png

Ось так пройшов день.
До завтра.

Sort:  
 20 days ago 

Коти у Вас прямо як мої: рудий та сірий. Дуже гарні пухнастики

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61361.03
ETH 2932.71
USDT 1.00
SBD 3.67