THE DIARY GAME: 22 квітня 2024 р.

in Ukraine on Steem20 days ago

Вітаю.

Знов повернулася до свого щоденника.
Вночі я не спала дуже довго, не знаю чому. Навіть тривоги було мало, але мені все рівно не спалося. Заснула вже десь 2:30. Прокинулась в 6:30, але мені хватило відпочити.

У сина зранку почалися уроки. Тільки один раз приревалися на ракетну небезпеку. Після відбою знов розпочалися уроки.
Задали йому по технології правильно організувати свій простір і відправити фото. У нього взагалі на столі чисто, нема ні книжки, ні зошитів. Все лежить на моєму столі. Мій стіл-книжка розкритий на всі боки, місця вистачає. Тож малий відправив фото свого стола. Тільки не помив акваріум. Ну і нехай. Вчителька на це не повинна звертати увагу)).

photo_2024-04-22_19-55-46 (2).jpg

Весь день боліли очі, а я дочитувала свою книжку. Радію, що заказала книжку продовження, чекаю коли вона приїде. Мені так дивно, що навіть книжки пишуть з незакінченим сюжетом. Це вже третю книжку заказала з цієї серії і це ще не кінець. Їх повинно бути наче сім. Точно не пам’ятаю.

photo_2024-04-22_21-10-25.jpg

photo_2024-04-22_21-10-24.jpg

На вулиці почався дощ. Він не зупинявся. Я навіть не захотіла іти в магазин за водою, завтра точно прийдеться іди. Вода дома кінчається. В квартирі прохолодно, я навіть оділа теплу піжаму. Поставила прати речі, а сама вліглася під теплу ковдру і до вечора читала книжку.

Так і пройшов мій дощовий день, під ковдрою, з книжкою і чаєм)).

Sort:  

I really love the manner in which you are bringing up your son up. He is really organised and this is actually what I loved so much about it. I look at his table space and it is well organised and neat

 18 days ago 

Я ось думаю тілтки закащати ці книги. Як вони норм читаються

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61185.89
ETH 2933.50
USDT 1.00
SBD 3.68