Конкурс "Світ Снів" від @diselex #3. Мій віщий сон, що наснився в юності

in Ukraine on Steem25 days ago

image.png

Фото із PIXABAY

Привіт, друзі!
Я знову вирішила прийняти участь у Конкурсі "Світ Снів" від @diselex зі своїм віщим сном, який побачила ще в далекій юності...

Фотографій, звісна річ, у мене немає, навіть в інтернете я не змогла знайти потрібної, тому взяла ось цю...(((
А зараз я розповім вам свою історію...

Сталося це, коли мені було 17 років, і я навчалася на другому курсі Запорізького Металургійного технікуму... Четвертого листопада померла моя мачуха, а через декілька днів мені сниться сон, що я ніби-то з дівчатами моєї групи була у спортзалі технікуму, а тут до мене підходить мачуха і каже": "Ходімо зі мною!"
Я повернулася і пішла за нею через увесь спортивний зал до дверей... Мачуха зупинилась, відкрила двері і, дивлячись на мене, чекала.
Як тільки я підійшла до дверей, вона зробила крок черег поріг і зникла в чорному просторі... Тільки-но я взялося за ручку дверей і збиралася йти за нею слідом, як почула, що хтось голосно гукнув: "Валю!"
Я зупинилася та повернулася подивитися, хто ж то мене гукає?...
І саме на цьому моменті прокинулася...

Вранці, коли я їхала в технікум, вирішила вийти з тролейбусу на зупинку раніше, аби пройтися пішки... Вистрибнувши з передніх дверей, глянула мигцем на дорогу - вона була пуста, ну я й швиденько побігла перед тролейбусом...

І як тільки опинилася на дорозі, побачила, що прямо на мене летить вантажівка з великою будкою... Добре, що у мене спрацювала миттєва реакція - я плигнула назад, і вантажівка промайнула мимо...

Прийшовши в групу, розповіла дівчатам про свій сон, і вони мені сказали: "Стережися, Валю! Ти будеш на межі смерті!.."
На що я відповіла: "Ой, так це ж сталося вже сьогодні!.. І, якби не моя реакція, я б опинилася під колесами вантажівки!.."

Ось таким був віщий сон...
Після того випадку мачуха мені вже ніколи не снилася...

Конкурс за посиланням: https://steemit.com/hive-145157/@diselex/rezultati-en-ua-contest-or-world-of-dreams-or-pochatok-novogo-or-svit-sniv-3

ЖИВУ З НАДІЄЮ У СЕРЦІ, ЩО ВСЕ БУДЕ ГАРАЗД!

МИРУ НАШІЙ РІДНІЙ УКРАЇНІ И ЯКНАЙШВИДШОЇ ПЕРЕМОГИ!!!

Дякую кураторам і друзям за підтримку!!!

Валентина Бородай - @tinochka2

Sort:  

Thank you, friend!
I'm @steem.history, who is steem witness.
Thank you for witnessvoting for me.
image.png
please click it!
image.png
(Go to https://steemit.com/~witnesses and type fbslo at the bottom of the page)

The weight is reduced because of the lack of Voting Power. If you vote for me as a witness, you can get my little vote.

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.

 25 days ago 

І як пояснити ці всі віщі сни? Навіть трішки лячно 😅

 25 days ago 

Я навіть не знаю...))) Але ж мені вони сняться, інколи, може, для того, щоб нічого поганого зі мною не трапилось... Ось, наприклад, мені снився один той самий сон аж чотири рази!))) Потім розповім!)))

 25 days ago 

Прийнято!

 25 days ago 

Дякую!

 25 days ago 

Ну ось... І як не вірити снам після цього? Вітання)

 25 days ago 

Дійсно... Але я тоді навіть не здогадувалась про значення сну, бо не цікавилася цим... А дівчата цікавились, тому і розтлумачили мій сон...)))

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 67863.38
ETH 3708.58
USDT 1.00
SBD 3.65