Конкурс "Світ Снів" від @diselex. Мабуть, це був віщий сон...

in Ukraine on Steemlast month (edited)

xcNXEwfFh2k.jpg

Привіт, друзі!
Я знову вирішила прийняти участь у Конкурсі "Світ Снів" від @diselex.
Може, цей сон і не такий цікавий, як минулий, та все одно я його вам розповім.

Через тиждень буде вже майже два місяці, як померла моя улюблена свашенька... Ми були з нею справжніми подругами, часто зустрічалися і на всіх Днях народження рідних, і на святах, і просто на природі, у неї на дачі, ну і звісно вдома у дітей...

Вона вже давно сильно хворіла, але саме страшне почалося перед Новим 2024 роком. Біля шостої години вечора 31 грудня у неї стався другий інсульт... Після лікарні вона почала трохи ходити та мова не відновилася... А через деякий час - кровотеча, і знову лікарня... Лікарі відмінили кроворозріджуючі ліки, прокапали її і відправили додому... І знову через деякий час сталася друга кровотеча, і знову лікарня... А вже через кілька днів моєї свашечки не стало.((( Все це було на протязі двох місяців...

Всього за декілька днів до смерті вона наснилася мені у білому костюмі, що був на ній у День весілля наших дітей, молода, рожевощока, усміхнена, і щось мені розповідала, сидячи біля мене...
Я не пам'ятаю, про що саме, але потім вона підвелась, зробила кілька кроків вперед, озирнулася на мене і вимовила: "Я сама винна в усьому!"...
Не розумію, про що йшла мова, але ці її слова закарбувалися в моїй пам'яті назавжди...

Я її буду пам'ятати, такою, якою вона була на весіллі наших дітей...

image.png

Конкурс за посиланням: https://steemit.com/hive-145157/@diselex/rezultati-en-ua-contest-or-world-of-dreams-or-pochatok-novogo-or-svit-sniv-2

ЖИВУ З НАДІЄЮ У СЕРЦІ, ЩО ВСЕ БУДЕ ГАРАЗД!

МИРУ НАШІЙ РІДНІЙ УКРАЇНІ И ЯКНАЙШВИДШОЇ ПЕРЕМОГИ!!!

Дякую кураторам і друзям за підтримку!!!

Валентина Бородай - @tinochka2

Sort:  

Thank you, friend!
I'm @steem.history, who is steem witness.
Thank you for witnessvoting for me.
image.png
please click it!
image.png
(Go to https://steemit.com/~witnesses and type fbslo at the bottom of the page)

The weight is reduced because of the lack of Voting Power. If you vote for me as a witness, you can get my little vote.

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.

 last month 

Прийняття,бажаю успіху👍.

 last month 

Дякую!))) Я пригадала ще один сон з молодості, він точно був віщим!))) Сподіваюсь, конкурс буде тривати, і я розповім про нього наступного разу!)))

 last month 

Конкурс буде тривати і далі, цікаво послухати ваш сон))).

 last month 

Це чудово, що конкурс буде тривати!))) Я думаю, що наступний сон буде дійсно найцікавіший!))) Хоча хто його знає?!))) Та все одно, я його розповім...)))

 29 days ago 

Так і є... Віщий сон...Дякую...Привіт),🙋😘✍️🌅

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 67138.06
ETH 3678.23
USDT 1.00
SBD 3.73