Останній день жовтня 2023 року

in Ukraine on Steem6 months ago

ПРОГУЛКА 28 ОКТЯБРЯ 067.JPG

Привіт, друзі!
Навіть не віриться, що сьогодні - останній день жовтня 2023 року, і сьогодні Хелловін, із чим я вас і вітаю!)))

Все ще йде війна з клятими нелюдями-рашистами, горіти їм у пеклі!
Коли не виють сирени і нечутно вибухів, здається, що в нас все добре, хоча насправді все далеко не так, як хотілося б!..
Але, хоч я і народилася восени, саме о цій золотій порі, в моїй душі завжди квітне весна, і через все життя я пронесла в душі оптимізм, тому ВІРЮ В ПЕРЕМОГУ і сподіваюся, що вона настане швидше, ніж говорять!)))

Ось така краса нас чарувала в жовтні:

image.png

image.png

image.png

ПРОГУЛКА 28 ОКТЯБРЯ 022.JPG

Вчора в коменті @o1eh написав мені, що я позитивна людина... Це так і є!))) Я йому пообіцяла показати один свій вірш і виконую обіцянку.)))

А предісторія така: колись у мене так підскочив тиск, що я подумала: "Хай Бог милує від інсульту та інфаркту, аби не бути обузою для рідних!"
І на одному диханні написала вірш

Когда придёт пора мне умирать,
Пусть сердце просто перестанет биться,
И ляжет тело мягко на кровать,
Ну а душа взовьётся в небо птицей...

От боли, от печали и обид
От глупых ссор и разочарований
Душа без сожаленья улетит,
Чтоб больше не испытывать страданий...

Предастся тело грешное земле...
И станет домом - холмик, двор - в оградке...
И многие забудут обо мне,
Смахнув в миг похорон слезу украдкой...

Весною ж я сиренью прорасту,
Что в мае расцветёт, благоухая,
И будут люди слышать за версту,
Как соловьи поют там не смолкая!

Ну, а душа, витая в облаках,
В плену совсем иного измеренья,
Осмыслит на уже других правах
Все мои взлёты в жизни и паденья...

Донька навіть засміялася та сказала, що в мене навіть такий вірш закінчився оптимістично.))) Так що, я себе запрограмувала...))) Але... "будемо жити"!)))

А це бузок, що квітне у дитячому садочку біля мого будинку, і яким я колись стану...)))

photo_2020-05-02_18-07-45.jpg

ЖИВУ З НАДІЄЮ У СЕРЦІ, ЩО ВСЕ БУДЕ ГАРАЗД!

МИРУ НАШІЙ РІДНІЙ УКРАЇНІ И ЯКНАЙШВИДШОЇ ПЕРЕМОГИ!!!

Дякую кураторам і друзям за підтримку!!!

Валентина Бородай - @tinochka2

Sort:  

Thank you, friend!
I'm @steem.history, who is steem witness.
Thank you for witnessvoting for me.
image.png
please click it!
image.png
(Go to https://steemit.com/~witnesses and type fbslo at the bottom of the page)

The weight is reduced because of the lack of Voting Power. If you vote for me as a witness, you can get my little vote.

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.

 6 months ago 

Дуже гарно, ну просто дуже! Най залишається так подовше, ми заслуговуємо на красу та тепло)

 6 months ago 

Згодна, ми заслуговуємо на все найкраще!)))

 6 months ago 

Побачивши фото оцтових дерев, на мить подумав, що то мої, теж отак рядочкам ростуть і висота приблизно така)) Але позаду них дорога і інших дерев нема). Але вони дуже красиві, коли листя почервоніє.

 6 months ago 

Це так, дуже красиві! І у нас в Запоріжжі їх уже багатенько!))) Я й не знала, що їх називають оцтовими!)))

 6 months ago 

Так, бо його насіння дуже кисле і раніше використовувалися для підкислення виноградного оцту

 6 months ago 

Дякую! Подивилася!)))

 6 months ago 

У кожної людини слова викликають свої асоціації. Мені, наприклад, вірш не здався веселим. Тут можна чітко прослідкувати думку, що краще відразу померти ніж страждати від болю. Це трохи сумно, але правда.

Пані Валентино, ви майстер слова, ваш вірш чудовий. Він так добре заримований, що читається, як кажуть, на одному диханні :)

 6 months ago 

Дякую від щирого серця за твій відгук, Олеже!
"читається, як кажуть, на одному диханні :)", та й писався він на одному диханні! :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63878.79
ETH 3133.72
USDT 1.00
SBD 3.85