You are viewing a single comment's thread from:

RE: 🎥CONTEST // #5 🎞️#5 Movies That You Watch Over and Over Again🎞️

in Ukraine on Steem2 months ago

Скажіть: А "улюблений фільм" і "фільм що я дивитимусь і дивитимусь" це одне й те саме?

Не зовсім зрозумів цей пункт

Sort:  
 2 months ago 

то філософське бонусне питання аби побазікати)))) - чи завжди це одне і те ж улюблений фільм = дивитимуся знов і знов....можливо є фільм який не такий вже й улюблений а я б його передивлявся...
тобто деякий фільм у списку улюблених може займати одне з перших місць - а за частотою переглядів ПЕРШЕ, або далеко не перше
а взагалі тут треба було викласти свої роздуми , своє розуміння питання "улюблений фільм" і "фільм що я дивитимусь і дивитимусь" це одне й те саме?

 2 months ago (edited)

Ну я гадаю що це не одне і те ж, то ж коли я візьму участь у конкурсі, то я поясню на прикладі фільму, який я обрав. Той що я передивляюся щороку не є одним з моїх улюблених, тобто є, але не най-най-най.

 2 months ago 

от про це я й кажу))) - є явню улюблені, їх менш передивляюся, є менш улюблені - їх більш передивляюся - тобто це бонусні роздуми до кожного допису про фільм, не обов'язкові)) бо лиш філософи можуть переливати з пустого в порожнє)))) якби в житті було так все чітко як в математиці))

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61361.03
ETH 2932.71
USDT 1.00
SBD 3.67