Аби погода була льотна ... І в душі теж ...

in Ukraine on Steemlast month (edited)

Всім привіт!

Ось і завершився понеділок 6 травня перший день після Великодня. Сьогодні Православна церква України 6 травня за новим стилем вшановує пам'ять праведного Іова Багатостраждального, мучеників Парфенія та Калімаха. Це я дивилася календар свят)) Дзвонила подруга і питала, чи можна сьогодні продовжувати ремонт у квартирі? Я подивилася в інтернеті - і сказала, що робота не гріх - гріх - це лінуватися))

Сьогодні на городі мене порадувало перші червоні ягоди полуниці))

IMG_20240506_083257_415.jpg

Довелося мені сьогодні готувати картоплю та локшину, хоча вчора стіл ломився смаколиками! Було багато пасок та фарбованих яєць. Але ми розпочали вчора обід із освяченої паски, яку принесла сестра чоловіка моєї дочки. Це була сирна паска. Треба наступного разу самим спробувати зробити таку. Я знайшла в інтернеті, що для неї потрібно кілограм сиру, молоко, що згущене, вершкове масло, все це збивається міксером і додається дві-три столових ложки родзинок. Ще потрібна ваніль, можна прикрасити шоколадом та цукатами)

IMG_20240506_184922_993.jpg

Звичайно, дещо залишилося із салатів та нарізок, але молоду картоплю з грибами з'їли всю... І це не дивно, нас було три родини.

IMG_20240506_185012_448.jpg

"Хітом" вчора було м'ясо та сосиски, приготовані на багатті. Вони теж швидко пішли, як і цибуля, в якій смажилося м'ясо. До м'яса було подано - лаваш.

IMG_20240506_184942_804.jpg

IMG_20240506_184937_786.jpg

Сваха насмажила свіжих кабачків, але сказала, що тепер чекатиме своїх на городі, бо свої смачніші)

IMG_20240506_184951_547.jpg

Ще на столі була риба: оселедець солоний і оселедець смажений)

IMG_20240506_184947_830.jpg

IMG_20240506_185008_916.jpg

Коронка моєї свахи, яка любить оселедець - був оселедець під шубою)

IMG_20240506_184956_164.jpg

Ще були салати з редису з огірком, сирний салат із часником, салат з капусти, ковбаси, огірків та кукурудзи) 🌽

IMG_20240506_185004_925.jpg

Не обійшлося без нарізки – ковбаси, м'яса, сала, стегенця.

IMG_20240506_185000_655.jpg

Головне я не стала фотографувати – це напої. Була і горілка, і коньяк, і вино... Треба сказати, що чоловіки попрацювали добре зі знищення спиртних напоїв, тому було багато розмов, я не брала участі, пішла до Мушки, вона після операції нічого не хотіла їсти...

Зате сьогодні в неї і хвіст догори, і поїла рідкий корм, попила молочка. Під час прогулянки вперше подала голос, починаючи з суботи вона мовчала і не реагувала ні на горобців у дворі, ні на собак, що гавкають за парканом... Тому, коли вона загавкала на хлопчика, який проїжджав велосипедом, я зраділа - одужує... Нас попереджав лікар. що три дні будуть складними для неї... Потрібно бути з нею поруч...
Тому я сьогодні прокинулася о сьомій годині і одразу пішла до неї в прибудову, де вона спить. Зараз я вже перейшла в будинок сватів, побажала Мушці на добраніч...

IMG_20240504_160147_670.jpg

Ах, надивилася на фотографії і захотілося їсти) Але не можна...Значить, лягатиму спати, а завтра... А завтра знову день "сурка": прибирання, прання, приготування вечері – всі на роботі... А хто обіцяв, що буде легко? Аби погода була льотна ... І в душі теж ...

Дякую всім, хто поруч.
Бережіть себе та один одного.

Ольга Зоря

Sort:  
 last month 

Ну от, тепер треба йти снідати 😄 Пост добряче нагнав апетиту!) Обожнюю молоду картоплю з грибами, як і кабачки 😋

Радий, що Мушці краще! Скоро буде як новенька! ;)

 last month 

Дякую, Андрюша, я зараз Мушці передам привіт від тебе, я сама зазирнула сюди в допис і відразу захотілося їсти)) Усього тобі найкращого! Травневого настрою! 🙋🍰🥂🍾

Oh my God. The mushroom are looking so fresh. Actually it has really been a long time that I actually eat mushrooms last and trust me I am really missing it a lot I must confess

 last month 

These are mushrooms champignons - treat yourself to health! Thank you and hello! 🙋✍️🍄 🍄 🍄

Well you surprised me ,you are such a good cook. After watching all these dishes I am feeling hungry and greedy 😆😂😆 can I eat them all?
The 2nd thought came to my mind is how hard work have to done while making all these things. You must be too tired. Clapping 👏 for you. Wish you happiness in life

 last month 

It was cooked by the whole family! Thank you for reading! Treat yourself to health 🙋✍️🍾🥂

Coin Marketplace

STEEM 0.24
TRX 0.12
JST 0.030
BTC 69538.89
ETH 3692.59
USDT 1.00
SBD 3.26