Гарно жити не заборониш!

in Ukraine on Steem19 days ago

Всім привіт!

Вчора почала писати допис і розрядився планшет...Тому довелося відкласти та завершити випуск сьогодні. Настрій учора був відмінний, спілкувалася з родичами та друзями, встигла написати нові вірші, але головне, що вчора вже зібрали перший урожай полуниці (не одну – той, як минулого разу), а мені дісталася ціла миска вітамінів!

IMG_20240509_113510_796.jpg

А ще розцвіли ось такі півонії! Пам'ятаю, як у школі, коли я працювала завучем, на останній дзвінок у травні місяці вчителям дарували півонії... Як це було давно – здається у минулому житті... Добре, що в пам'яті збереглося найкраще.

IMG_20240509_113504_348.jpg

Ось така полуниця 🍓🍓🍓 – свято душі, іменини серця! Я навіть одну залишила полуничку, щоб зробити маску для обличчя) Пам'ятаю, коли у мене була дача, я завжди всі перші фрукти та овочі (помідори, огірки) неодмінно прикладала на пику...)) Хотіла бути вічно молодою))

IMG_20240509_184311_995.jpg

Вчора й сьогодні дочка вихідна, тож у мене більше часу вільного. Почала писати привітання подрузі – директорові структури "Веста Органік" на відкриття офісу. Вона попросила моє фото та живий голос привітання. Сказала, що спочатку звучатиме мій гімн, написаний спеціально для її кампанії. Поки я працюю творчо, моя донька мене підгодовує смакотами. Шкода, що я прогавила сфотографувати весь процес приготування її котлет ... Так хотілося поділитися її секретами, тому що внуки мої і свати сказали, смачніше не їли)) Я теж у захваті: м'які, соковиті, душисті!))

IMG_20240509_184320_906.jpg

Натомість встигла сфотографувати фінал приготування моїх улюблених кабачків! Це вони посмажилися на олії попередньо виваляні в борошні. А це я готувала мастило для кабачків: натерла свіжий часник, висипала його в майонез з кропом, потім сказала кожен гурток кабачка)

IMG_20240509_184340_946.jpg

IMG_20240509_184325_982.jpg

IMG_20240509_184335_745.jpg

Смачно - за вуха не відтягнеш)

Тому і допис свій я назвала: "Гарно жити не заборониш"))

Всім бажаю гарного настрою!
Горобці вже співають на повну силу!

Нехай у вас також сьогодні буде привід посміхатися. Всім здоров'я та якомога більше радості!

Ольга Зоря

Sort:  
 19 days ago 

Смакота 😋 Я вчора теж кабачки готував. Більше години на кухні просидів 😅. ..але воно того вартувало! Теж з часником, майонезом та зеленню, а цього разу вирішив ще й додати крабових паличок.. такий от експеримент 😄 Було смачно!))

 19 days ago 

Потрібно буде спробувати! Ух ти як... Експериментатор! 🙋🍰🧛

 19 days ago 

Треба вже збігати на ринок по полуницю, бо всі в дописах показують, слина тече))

 19 days ago 

Усміхаюся ... як я вас розумію)) Здрастуйте! Дякую, що зайшли в гості). 🍓 🍓 🍓

I so much admire the beauty of this flower and it is looking so beautiful

 19 days ago 

Yes, the flower is beautiful - the first, May... This is dear...
🌹 🌹 🌹

The flower is really looking so so beautiful my dear friend

 19 days ago 

Щиро дякую! 🙋🌹

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 68707.59
ETH 3845.07
USDT 1.00
SBD 3.63