Початок тижня, радість зустрічі з друзями та розставання з павуком Мішанею)

in Ukraine on Steem28 days ago (edited)

Всім привіт!

Сьогодні понеділок, початок нового тижня травня. З ранку спілкувалася з подругою, яка мешкає у Маріуполі, вчора вона провела відкриття свого офісу, який розмомбили під час війни.

IMG_20240513_124913_822.jpg

Їй доводилося одну кімнату у своїй квартирі виділяти для зустрічей із друзями по бізнесу. А тепер офіс спільними зусиллями відновлено. Я говорила про те, що подруга директор маріупольської фірми "Веста-органік", чоловік у неї був лежачим, коли вони повернулися з ним до Маріуполя з Ростова, де знайшли притулок у сестри чоловіка. Любі треба було працювати, щоб прогодувати себе та лежачого чоловіка. Вона відшукала групу співробітників фірми, які вижили під час війни і не виїхали з міста, через яких продовжила свій бізнес з поширення лікарських трав і медової продукції Алтаю.

Надіслала вітання (голосовим повідомленням через телеграм). Люба сказала, що моє фото було на екрані, звучав гімн кампанії "Веста Органік", який я їм написала позаминулого року)) А потім моє голосове привітання) Валя Бородай добре знайома з Любашею, ми часто зустрічалися з нею в Маріуполі і збиралися поїхати з Любашею до Валі у Запоріжжі)) Коли Валя була у Бердянську, ми з Любою до неї приїжджала в гості)

IMG-a6fc4619b519b23e326081b0d995acda-V.jpg

Я до війни проводила презентацію кампанії, знайома з людьми, користувалася продукцією фірми - маззю "тенторіум", зеленою олією, яку мені вислала Любов Семенівна після перенесеного ішемічного інсульту. Я ними досі розтираю лівий бік, який у мене, як під наркозом))

IMG-fe26ec5d28f14cb09a2430c921a115a1-V.jpg

Потім я спілкувалася з Аліною подругою-поетом, вона показала мені нові фотографії, на яких казкове небо над її містом. А ці луки... Ми обидві з Аліною не дихаємо, коли бачимо цю красу...

IMG-eb54eeaff2a646cbc9fbecd2f75492aa-V.jpg

Потім моя сестричка зі Швейцарії виставила в чаті фотографії своїх дівчат, які музикують - одна на скрипці, друга на піаніно) Мені сподобалася Світлана з чоловіком Даником, у яких п'ятеро дітей, а вона і досі, як закохана пара.

IMG-4495cf0ad9e327873be59b150c3bde27-V.jpg

Це вони у Франції, Данік – професор і часто буває на зустрічах та конференціях. А Світлана супроводжує його всюди на його прохання. Вона для нього, як ангел-охоронець)

Зараз я сиджу в кріслі у дворі і слухаю пісні горобців ... Свій дворик з прилеглим до нього городом я показувала вам, поки все як і раніше ... Квіти посміхаються сонцю, ще зелені плоди, не встигли ... Але така тиша, десь чути голос півня, мабуть, він проспав)) 🐓

IMG_20240504_112839_994.jpg

IMG_20240504_112834_303.jpg

IMG_20240504_112803_474.jpg

IMG_20240430_112646_194.jpg

IMG_20240508_150428_921.jpg

Внучка моя вчора винесла з дому павука, вона любитель всяких комашок і всіх комах) Ніколи не забуду, як колись вона підгодовувала у дворі двох павуків великих - ловила їм мух)) Вона їм дала імена, один павук - жіноче ім'я, другому - чоловіче) ) Я тоді в інтернеті шукала за фотографіями - чи не отруйні ці павуки були? Слава богу - ні... А вчора я попросила Сашеньку обережно поводитися з павуком. Вона його назвала цього разу Машуня).

IMG_20240513_112232_235.jpg

А потім сфотографувала, щоб знайти в інтернеті інфу про цього павука) Спочатку вона прочитала про забарвлення та форми павука і сказала, що це не дівчинка, а хлопчик) Значить, буде не Машуня, а Мишаня)) Ось, що Сашенька знайшла про свою фотомодель ))

Американський будинковий павук.

Заблукав він, Чи що?))

Американський будинковий павук - невеликий павучок, що мешкає повсюдно. Мешкає в будинках, де будує мережі в кутах кімнат, під меблями, на парканах та ін. Основна їжа - комахи та безхребетні

IMG_20240513_112236_880.jpg

Забарвлення
Забарвлення дуже мінливе: від брудно білого до чорного. Самці пофарбовані темніше за самок. Просома (тіло) сіра, коричнева або чорна, також зустрічається жовта форма. Основний колір опістосоми (брошка) сірий, коричневий, чорний або жовтий з білим крапом. Головогруди та щиток жовто-коричневі з чорними плямами. Лапи самок жовті з коричневими або сірими апікальними кільцями в середині та на кінцях суглобів, у самців лапи оранжево-коричневі.

Розміри
Довжина тіла самки 45-7 мм, самця до 38-47 мм; розмір павуків з широко розставленими ногами сягає 2,5 див.

IMG_20240513_112251_657.jpg

Зір слабкий, павук неспроможна виявити жодного руху з відривом понад 7-10 див.
Американський будинковий павук будує свої павутиння в кутах кімнат, горищах, між стінами, під меблями, на парканах, між камінням. Павуки використовують будь-яке місце, яке забезпечить їм достатню кількість їжі та потрібну вологість.

Тривалість життя
Тривалість життя близько року
Американський будинковий павук активний протягом усього року. Не агресивний, кусає людину вкрай рідко. Отрута може бути небезпечною для людини.

IMG_20240513_112246_561.jpg

Не агресивний? Кусає людину вкрай рідко...? Але отрута може бути небезпечною для людини??? (( Ось воно як...

Ні-ні-ні ... Нехай собі гуляє павучок Мішаня ...)) Про всяк випадок подалі від нашого будинку))) Заблукав ...павучок))))

А я бажаю всім гарного настрою та неотруйних комах (людей) навколо вас!

Нагадую, що завтра поминальний день – Радониця. Як правильно поминають цього дня у моєму дописі відповідає на мої запитання штучний інтелект. Ласкаво просимо. Дякую всім моїм друзям-читачам)

Ольга Зоря

Sort:  

💯⚜2️⃣0️⃣2️⃣4️⃣ This is a manual curation from the @tipu Curation Project.
Also your post was promoted on 🧵"X"🧵 by the account josluds

@tipu curate

 28 days ago 

Щиро дякую! 💓

Having a positive week ahead. I can't wait

 28 days ago 

And what is the amazing week you can't wait for?

 28 days ago 

Привіт, Олечко! Так Любаша повернулася з чоловіком до Маріуполя, а він вже видужав і зараз вже не лежачий? Чи то стара фотографія?

 28 days ago (edited)

Привіт, Валюша! Це не чоловік, а племінник)) Син її брата .) Люба добре виглядає, мабуть, продукція їй допомагає так виглядати... і ще оптимізм, вона живе сьогоднішнім днем, займалася з психологами) Я з нею спілкувалася телефоном, вона сказала, що переглянуло життя ... Незважаючи на всі труднощі - ніколи не скаржиться ... Люди до неї тягнуться ... 🙋🌅

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.12
JST 0.030
BTC 69611.55
ETH 3706.33
USDT 1.00
SBD 3.30