Що у нас сьогодні? ,🌅🙏💛 💙 🌹🍐🍓

in Ukraine on Steem19 days ago

Сьогодні неділя - за народними традиціями ми відзначаємо першу неділю після Великодня - Фомін день чи Антипасху... Це свято відзначається в Україні, як "Червона гірка" або "Ляля" ...
«Червона гірка» відома у всіх східних слов'ян, як
Фоміна неділя, Антипасха, Радісна неділя; білор. Ярилавіця, Фаміна неділя, Хамова неділя, Правадна неділя; серб. Антипасха, Малі васкр, Томіна неделя...і ін.

Чому "Червона гірка"? Раніше, як я чула, піднімалися на пагорби (гірки) і скочували фарбовані яйця, якщо не трісне яйце, не надколеться, значить, доля буде сприятлива цього року. Цього дня обливали хлопці своїх дівчат водою на знак того, що вони їм подобаються, кидали гроші в колодязь і загадували бажання)) А Фомін день, тому що ми пам'ятаємо Фому невіруючого) Цього дня, 12 травня, ми ніби стверджуємо, що Христос Воскрес усупереч невірі Фоми (звідси й Антипаска) Ну, це я з пам'яті, пам'ятаю писала книгу про традиції в Україні, вивчала їх по двотомнику, який мені подарував брат. Описувала всі свята у віршованій формі) Жаль, що нічого не збереглося - все згоріло під час війни...
Пам'ятаю, що сьогодні не можна лаятися, не можна працювати на городі, не можна нічого робити з волоссям (фарбувати, стригти та ін.) - все це за народними прикметами краще перенести на інші дні. Бажано, якщо вітер в обличчя – думати про хороше, щоб вітер розносив позитивні наші думки.

IMG-126c5b582319b6e39f23634e5307c345-V.jpg

Мені подружка надіслала фотографії, на яких напередодні цього дня ось таке червоне заграва було в них у небі і дивовижне свічення... Вона сфотографувала для мене, зв'язала з гумором з моїм прізвищем "зоря", сказала мені телефоном, що я їй нагадала в небі про свято "Червона гірка"))

IMG-a19376b82d4585abd5d3868d5d457a23-V.jpg

Зробила мені подарунок - зберегла вірші на моїй сторінці в папках - відцифрувала їх в "Хмару" ( Це, щоб допомогти мені їх зберегти в той випадок, якщо закриють сайт або мою сторінку) А у мене всі мої чернетки, флешки, листи з віршами в папках згоріли в Маріуполі ... Аліна сказала, що зробила мені подарунок, весь вільний час з лютого місяця - щодня по одному вірші цифровувала, щоб зберегти моїх "віршів", яких більше 7000 ...Спасибі їй величезне ... І ось як не вірити після цього, що є друзі, з якими ніколи не зустрічалися, але їхні душі завжди поруч - і в біді, і в радості.

IMG-fd71366fa20113aaf6f8bfd09a09f85c-V.jpg

А ще сьогодні день Матері... Про нього нам нагадав наш Олег у своєму дописі. Я з ранку привітала своїх жінок-матерів, які поряд зі мною, у чаті родового дерева теж привітала своїх невісток, тіток, сестер. Мені також надійшло багато привітань на телефон від подруг.

GIF-a864ce2829a709983316c466b7850a65.gif

Погода у нас хороша, сонечко і легкий вітерець... Думаю про хороше, про те, що війна закінчиться і я зустрінуся зі своїми рідними та друзями, які роз'їхалися по всьому світу.

Піду - прогуляюся городом, подивлюся, які квіти, чи є ягоди і що з фруктами на деревах?

IMG_20240512_101726_805.jpg

Це така капуста. Чекаємо, коли будуть свої свіжі молоді качанчики капусти.

IMG_20240512_101713_489.jpg

А це скоро розпуститься троянди, поки бутони. 🌹 🌹 🌹

IMG_20240512_101609_254.jpg

Прикрашає город та турецька гвоздика)

IMG_20240512_101618_861.jpg

IMG_20240512_101635_894.jpg

Груші на дереві почервоніли, але це не означає, що вони встигли...Це осіння груша, 🍐 її зазвичай збирають у ящики і вона витримується.

IMG_20240512_101646_193.jpg

IMG_20240512_101658_475.jpg

Ух ти! Це сьогодні вже стільки встигло полуниці! Частуйтесь! Ще раз вітаю всіх із неділею, з Днем матері... Не забудьте привітати своїх рідних та близьких людей. Так, забула сказати, що на "Червону гірку" вітаються походи у гості та зустрічі гостей у себе вдома. Їжу не викидають, а роздають тваринам. Не забувають підтримувати тих, хто потребує допомоги...

IMG-c4caaff0a45ae9d65d92945da722ecdc-V.jpg

Спасибі, що зайшли до мене. Рада підтримці.
Будьте благословенні!

Ольга Зоря

Sort:  

Quite understanding that there are days you will want to do some things but you just need to move it forward

 19 days ago 

I have all days to move forward, every day I live like the last day... I try to do as much as possible... Therefore, I say little, read a lot and write poetry. We are in the Image of the Creator... Thank you

🙋🌅🌹

 18 days ago 

Привіт, Оль 😊
Дуже багато класних фото, як і завжди! 😍

Цього дня обливали хлопці своїх дівчат водою

В сьогоднішніх умовах це попахує відповідальністю за тортури, якщо не більше, бо зараз жах який дубарь на вулиці))) Літо десь загубилося 😜

 18 days ago 

Привіт, Андрійко) Сиджу і сміюся, закинувши голову вгору)) Це я про обливання водою) Зараз прохолодно, не дай боже мене б облили)) Я б наздогнала і дала б здачу))) Це не для мене)) Я з ранку волосся укладаю феном)) Треба цю традицію скасувати)) Дякую, що ти завжди поряд! 🙋🌅💙💛🍰

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 67738.09
ETH 3786.24
USDT 1.00
SBD 3.57