UA/EN Флеш-моб «Гарний настрій» / Flash mob «Good mood». Модна стрижка нашої Мухи

in Ukraine on Steemlast month (edited)

Всім привіт!

Вирішила взяти участь у флеш-мобі "Гарний настрій")) Просто сьогодні він у мене такий і цим настроєм я хочу поділитися з усіма. Сьогодні ми побуваємо з вами у домашній майстерні перукарського мистецтва. А чому це мистецтво – важко не зрозуміти. По-перше, наш майстер – моя онука Сашенька стригтиме вперше. По-друге, ні освіти особливої, ні навичок не було. По-третє, клієнт у нас - собачка Мушка, наша улюблена Муха) Весна у нас тепла, а у Мухи, як у баранця, довга кучерява шерсть, їй спекотно...

IMG_20240428_171303_907.jpg

Внучка придбала спеціальну машинку для стрижки собак. Ножиці, гребінці і все інше.

IMG_20240428_171312_492.jpg

Я спілкувалася з друзями, у яких є собаки, тому знаю, що їх складно надихнути – розлучитися зі своєю улюбленою шерстю) Деяких доводилося зв'язувати, навіть підв'язувати, щоб зістригти під хвостом)) Ми з онукою вирішили створити психологічний комфорт для Мушки. Не стали показувати їй інструменти, які знадобилися майстру-перукарю - Олександрі)

IMG_20240428_115427_673.jpg

Ось такою Мушка була до стрижки - кудлатий пухнастик) Ми навіть переживали - чи не сильно вона погладшала?

IMG_20240428_115244_266.jpg

Поки Сашенька стригла, я весь час вела бесіду з Мушкою, хвалила її, коли опускала голову, піднімала лапки, переверталася на бочок – то на лівий – то на правий.

IMG_20240428_115539_194.jpg

IMG_20240428_115506_302.jpg

І, коли Мушка хотіла звільнитися від майстра-перукаря, я починала її хвалити, говорила знайомі їй слова: гарна, гарна наша, розумничка... І клала руку їй на голову, погладжуючи і підхвалюючи...

IMG_20240428_115639_990.jpg

Після стрижки ми зрозуміли, що Мушка у нас класна - струнка і в міру вгодована) Коли гавкали собаки за воротами, Мушка виривалася і тікала, щоб виконати свій обов'язок - охоронця.) Потім я знову вмовляла її повернутися в крісло на стрижку - коли закінчили модельну стрижку, онука обрізала їй нігті на лапках.

IMG_20240428_115635_249.jpg

Результат нас порадував! По-перше, стрижка собак - дороге задоволення, а по-друге, їй було спокійно - поруч Сашенька - її вчитель та дресирувальник і я - її найкраща подружка)

IMG_20240428_115618_223.jpg

IMG_20240428_115613_788.jpg

Ось така тепер у нас модель Муха) Але найголовніше, що незважаючи на те, що майстер недосвідчений і вперше працював з машинкою, все вийшло на ура – красиво, рівно, гладко – одним словом – професійно)

А скільки вовни обстригли! І відро повне, і те, що залишилося на асфальті у дворі, я попросила не змітати, щоб сфотографувати.

IMG_20240428_115141_483.jpg

Можна в'язати шкарпетки)

IMG_20240428_115117_784.jpg

Єдине, що ми не чіпали мордочку... Мені друг сказав, що не можна чіпати борідку та брівки її кудлаті. І попросив мене в інтернеті знайти собак породи - вельштер'єр...) І запропонував розчесати брови і чуб їй у напрямку до носа) Так, каже, належить)

IMG_20240428_115514_746.jpg

Після стрижки Мушка стала схожа на кульбабу)
Голова велика і пухнаста, а тіло, як ніжка у кульбаби - тонка)) Тепер Мушці не страшне потепління. Та й кліщів буде легше діставати ... Після кожної прогулянки ми промацували її шубку, а тепер вона обтягнута, як водолазним костюмом)

IMG_20240428_115544_876.jpg

Спілкування із тваринами завжди піднімає настрій! Ось і в мене воно після вдалої стрижки – гарне!

Дякую всім, хто підтримує мої дописи.

Бажаю всім радісної весни та маленьких щасливих новин – якнайбільше!

Ольга Зоря

Sort:  
 last month 

Ого! Результат прям на п'ятірку!)) Мушка чудово виглядає! 🙂
У мене коли був собака, то теж були складнощі, але я знайшов підхід - ціла миска чогось смачного! 😁

 last month 

Усміхаюся) У той день, коли ми стригли Мушку, був святковий сніданок, після якого вона так об'їлася, що навіть кісточки закривала на городі на подвір'ї) Так що я ввімкнула психологічні прийоми, гладила за вушком і говорила своїм "лікувальним голосом" усілякі приємні слова )) 🙋🐶

 last month 

Дуже прикольна стрижка у вашої Мушки!)) Назвали її тільки дивно.)))
Нещодавно з Тетянкою слухали дитячу пісеньку, де є слова:
День народження у мушки,
Позліталися подружки:
Мушки зелененькі,
Мушки веселенькі!
Дз-з-з-з-з-з!
Тож відразу їх пригадала, прочитавши про вашу Мушку...)))

 last month 

Сміюся)) Це сваха у нас приколістка) Від а їй цуценям нагадала муху)) А зараз вона називає її "Мушенція")) І в ту агу Муху закохані всі дворові та домашні собаки)) Вона не дзз, а рррр)) 🐶

 last month 

Ой як класно вийшло! А я своїх як пострижу, так потім молюся, щоб вони себе в дзеркалі не побачили 😂

 last month 

Усміхаюся)) Оленька, ви диво) Настрій підняли!)) Я не вмію стригти, це в мене внучка) Вона завжди в дитинстві мріяла відкрити свій пансіонат для тварин) Зараз більше захопилася дизайном ... Але собак і котів любить) 🐶🐕 🐱 🐈 Дякую!

Вони дійсно чудово допомагають зробити його більш чарівним 🥰.

 last month 

Дякую щиро! 🐶))

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 68156.12
ETH 3727.18
USDT 1.00
SBD 3.65