SteemFoods Contest | Non-alcoholic Sex On the Beach Cocktail Recipe

in SteemFoods3 years ago

1.jpeg

Merhabalar. Bugün sizlerle evde alkolsüz "sex on the beach kokteyli nasıl hazırlanır?" tarifi paylaşacağım. Hazırlaması oldukça kolay, tadı ise gerçekten çok lezzetli bir kokteyl.

2.jpeg


İçindekiler

  • Portakal Suyu
  • Ananas Suyu
  • Sprite
  • Limon Sodası
  • Buz
  • Nane

Adım 1

İlk önce karıştırmak üzere Portakal Suyu, Ananas Suyu, Sprite ve Limon Sodasından birer küçük çay bardağı(100ml) doldurarak bir shakere döküyoruz. Daha sonra shaker'ın içine buz ekliyoruz.

3.png


Adım 2

Buz eklediğimiz shakerı iyice çalkalıyoruz. Asitli olduğu için shakeri açarken taşmamasına dikkat edin.

4.jpeg


Adım 3

Shakerla iyice karıştırdıktan sonra bardağa dolduruyoruz ve gıda renklendiricimizi sulandırıyoruz.

5.jpeg


Adım 4

Gıda renklendiricisini yemek kaşığı yardımıyla kokteylimize yavaşça döküyoruz. Bu isteğe bağlıdır. Sadece kokteylimize renk katması içindir.

6.jpeg


Adım 5

İsteğe bağlı olarak nane ve limon-mandalina ekleyerek kokteylimizi hazır hale getiriyoruz. Eğer alkol eklemek istiyorsanız 1. adımda ekleyebilirsiniz.

Afiyet olsun!

7.jpeg

CC:
@alikoc07 @steemitfoods

Sort:  
 3 years ago 

Que rico se ve este cóctel me encanto la presentación y color final.

Gracias

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 67621.06
ETH 3787.11
USDT 1.00
SBD 3.50