Իմ սմարթֆոնի լուսանկարիչը պաշտպանում է գրառումը `կիսելով դպրոցի բուռն թեման

in Steem Schools4 years ago (edited)

FB_IMG_1586318674720.jpg

Բարեւ բոլորին.
Մենք գումար ենք վաստակում այն ​​մարդկանցից, որոնք գալիս են մեր դաշտերից այս ոլորտում: Եվ դրանք մեր երկրի գեղեցիկ ժառանգությունն են

Մեր երկրի այս գյուղի բերքը այլ գեղեցկություն է, որը շոշափում է միտքը, որը տեսնում է ամբողջ աշխարհը, և ես կպարզեմ, որ իմ երկիրը այն է, որ իմ երկրի երկիրը ոսկու բերք է տալիս, այս փողկապը իմ ծնունդն է , իմ ոսկե Բանգլա, ես սիրում եմ քեզ, իմ երկինքը հավիտյանս: Երբ այս երկիրը եկավ սեզոն, երբ ես եկա ծովեզերք, այս միտքը լցվեց մտքով, որ մի դարաշրջանից հետո նույն դարաշրջանի դարաշրջանը ընկավ նույն տենդենցի տակ, այսօր ես եկել եմ այսօր այցելելու մեր տարածք, նկարը վերցրել եմ իմ բջջային ֆոտոխցիկով: Այդ ժամանակ կարծես թե կարծես թե բոլորս դաշտ գնացինք այս ձևով, և շատ լավ կլիներ,

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.029
BTC 69229.38
ETH 3686.26
USDT 1.00
SBD 3.43