the diargame better life 6 kasım pazar

in STEEM FOR BETTERLIFE2 years ago (edited)

Selamlar, bu pazar dükkanı açmak bana nasipmiş :) sabah saat 10 :25 civarı dükkanı açtım.Önce kapının önünü süpürdüm ve sergide olan çantaları dışarı aldım

IMG_20221106_112926.jpg

IMG_20221106_112920.jpg

Pazar günü çalışacak arkadaşlar gelince sergimizi açıp gelen müşterimizle ilgilendik saat 12;00 gibi paspasımız dahi bimişti.
Birer çay içmeyi düşünüyorduk benim şansıma çay ocağı bu hafta tatil yapmaya karar vermiş
Bu gün çaysız bir çalışma günü olucak bizi biraz zorlar
başka pasajlardan açık çaycı varmı diye arkadaş bir tur dolaşmaya çıktı.
Bu gün oldukça yoğun olacağız yeni model çantalar ve yeni ürünler geldi
Sayım yapılacak
Etket takılacak
Depoya taşınacak
Teşire koyulacak
Daha yazmakla bitmez işler var

IMG_20221106_113014.jpg
Günlük çarşı-pazar için çok güzel kullanışlı ve şık bir ürün 6 adet renk seçeği ile geldi ben en çok siyah rengini beğendim.
Genelde bu tarz pek kulanmadım
IMG_20221106_112949.jpg
Bu modeli renklerinin uyumundan dolayı çok hoş buldum .
Model olarak bana pek uygun değil açılımı daha pratik ürünleri tercih ediyorum
En az 3 gözlü sırt çantası benim favorim orta boylarda daha kullanışlı oluyor

IMG_20221106_112937.jpg
Bu minik çantanın rengine hayran kaldım
O kadar sevimli ki anlatamam pek ufak çanta kullanmadığım için alma konusında tereddüt ettim
Akşama kadar gözümün önünde kalsın karar vermem daha kolay olur :)
Beli olmaz alır kullanamazsam başka çanta ile değiştirmeyi düşünüyorum
IMG_20221106_115437.jpg
Bu modeli de omuz çantası sevenler için paylaşmak istedim orta boy günük kullanıma uygun bir cüzdan ev anahtarı telefon koymalık pratik bir model yaklaşan kış için su geçirmeyen malzemeden olması çantanın kullanılırlığını ve ömrünü uzatıyor
Hafta başı yeni ürünlerin gelmesi devam edicek gözüme hoş gelen modelleri sizler için paylaşmaya devam ederim.
Komşu pasajdan gelen çaylarımızı içtik depolama ve ürün açma işimize geri dönüyorum
bir yandan da gelen müşterilerle ilgeniyorum
Baklalım bu gün işimizin ne kadarını hallederiz yarına iş bırakmadan günü tamamlarsak bizim için büyük nimet
sağlıcakla kalın iyi pazarlar

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60845.74
ETH 2912.93
USDT 1.00
SBD 3.67