You are viewing a single comment's thread from:

RE: Open Mic Contest # 4: MAGBALIK + Ang Aking Ama!

in Steemit Philippines3 years ago (edited)

Realate much kaayo ko aning imo story sir,,badlongon pud to akong papa sauna sa buhi pa siya,,,tanan trabaho ako gi sudlan,,pagka helper ug uban pa…pero ako na lang jud gi give-up ako pagtiwas ug college para maka support ko sa pagskwela sa ako mga igsoon. Maayo nalang pud kay gi bless ko sa Ginoo ug gihatagan ko niya ug tarong nga pamilya. Mao maka ana ko karon sa akong anak, salamat kay love ko ninyo, sauna naa ko sa inyong edad nakat-on nko ug kalagot sa akong papa…Pero ako na siya gi pasaylo kay nakita pud nko ang iyang mga pagmahay sa iyang mga nabuhat.

Sort:  
 3 years ago 

Lagi nindot sad kay apologetic imong papa. Salamat kaayo sir.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 65941.77
ETH 3015.51
USDT 1.00
SBD 3.75