You are viewing a single comment's thread from:

RE: Open Mic Contest # 4: MAGBALIK + Ang Aking Ama!

in Steemit Philippines3 years ago

Gipatulo nimo ako luha ani hehe, grabe no if not in this platform dili nato mabal an ang mga nagkalain lain na storya sa atong kinabuhi.

Emotional kaayo ko basta mag story na ug papa, although buotan kaayo ako tatay pero gikuha siya sa Ginoo at a very early age. mao grabe ako mingaw sa iya, wala na niya na witness ang kung unsa nako karon ug akong pamilya.

I'm happy sa imo naabot bisan pa sa kalisod nga imo naagian, I commend you and I salute you sa imo determination na makahuman.

Lastly, please don't disregard your father, learn to forgive him makasala man gyod ang tawo. Let him feel you love him while kaya pa o naa pa siya.

It may sound unfair sa uban entries, but for me without considering your song yet, ikaw na ako winner kung apil gihapon ko mag judge ani pohon.

Sort:  
 3 years ago 

Salamat sir! Kanang maikog man sad ko aning imong comment. Sure ko sir nga napasaylo naman nako pero lisod lang jud ibalik ang tanan, kay siya mismo dili man ganahan. Maong mag respetohay nalang me sa in ani nga set up.

thank you kaayo sir. Naappreciate kaau nako imong comment. Laban lang jud ta sa life.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 65457.15
ETH 2939.01
USDT 1.00
SBD 3.68