Ode aan de vote's

Op de melodie van adje voor de sfeer:

Nananananana, nanana
Voten voor de sfeer, voor de sfeer
Voten voor de sfeer
Nananananana, nanana
Voten voor de sfeer, voor de sfeer
Voten voor de sfeer
Nananananana, nanana
Voten voor de sfeer, voor de sfeer
Voten voor de sfeer
Nananananana, nanana
Voten voor de sfeer, voor de sfeer
Voten voor de sfeer
Voten voor de sfeer

Wil jij erover praten
Dat is wat ze me vroeg
En of ik had gekocht
En ik dacht, net genoeg
Maar soms zijn er van die dagen
Dan zeg je toch geen nee
Maar ze posten daar een berichtje
En dan vote je vrolijk mee

Ze zongen Nanananananana
En daarna een kleine vote
In één keer naar binnen
Tot ik een nieuwe kreeg

Het leven is te kort om arm te blijven
Dat zei m'n opa vroeger al en m'n opa had gelijk
Het leven is te kort om arm te blijven
En dat is dus de reden dat ik op m'n opa lijk

Nananananana, nanana
Voten voor de sfeer, voor de sfeer
Voten voor de sfeer
Nananananana, nanana
Voten voor de sfeer, voor de sfeer
Voten voor de sfeer
Votenvoor de sfeer

Dat is dan weer zo'n liedje
Dat spookt je door je hoofd
En die tijdens het slapen je van je rust beroofd
Een dag of zeven later, toen ging ik weer op stap
Was Voten nou een koning of gewoon een goeie grap?

Ik hoorde Nanananananana
En iedereen zong mee
Zou onze koning daar nou binnen zijn?
Ik had echt geen idee

Het leven is te kort om arm te blijven
Dat zei m'n opa vroeger al en m'n opa had gelijk
Het leven is te kort om arm te blijven
En dat is dus de reden dat ik op m'n opa lijk
Het leven is te kort om arm te blijven
Dat zei m'n opa vroeger al en m'n opa had gelijk
Het leven is te kort om arm te blijven
En dat is dus de reden dat ik op m'n opa lijk

Nananananana, nanana
Voten voor de sfeer, voor de sfeer
Voten voor de sfeer
Nananananana, nanana
Voten voor de sfeer, voor de sfeer
Voten voor de sfeer
Nananananana, nanana
Voten voor de sfeer, voor de sfeer
Voten voor de sfeer
Nananananana, nanana
Voten voor de sfeer, voor de sfeer
Voten voor de sfeer
Voten voor de sfeer

Sort:  

Voteen voor de sfeeeeeeer

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 67640.82
ETH 3784.93
USDT 1.00
SBD 3.51