Jij kan nu ook crypto kopen voor je Steemit account of voor andere dingen!!

in Cashflow Kinders3 years ago

Yess je leest het goed! Ook jij kan nu crypto kopen...indirect dan!

Ik kreeg de afgelopen paar dagen vaak de reacties

Maaar gelukkig zijn die tijden verleden tijd ;)

Een weekje terug benaderde Milan me of ik crypto voor hem wilde kopen en dit werkte best wel goed. Milan blij, ik iets minder blij omdat hij het wilde gebruiken om te gokken maar goed hij heeft er een best goed werkende strategie voor dus helemaal toppie.

Maar toen bedacht ik me: "ik kan dit ook gewoon doen voor anderen". Dus bij deze ;)

Hoe werkt het?

Vrij simpel! Je stuurt me een berichtje op discord (RoyW#0387) en dan overleggen we welke munt je wil kopen, hoeveel en waar de munten naar toe gestuurd moeten worden.

Daarna stuur ik een tikkie (betaalverzoekkie) die je vervolgens betaald. Hiervan koop ik de afgesproken munten in afgesproken hoeveelheid en stuur ik ze naar het afgesproken wallet adress...

That's it! Nu kan jij ook crypto kopen, upvotes kopen om meer te verdienen of je votingpower vergroten zodat je uiteraard ook weer meer gaat verdienen!

Sort:  

voor mij niet relevant, want ik kan zelf kopen, maar wel nice dat je dit voor anderen doet man!

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 64693.66
ETH 2975.51
USDT 1.00
SBD 3.70