Sort:  

Za psucie obyczajów na polish, gdzie nie zwykliśmy monetyzować cudzych treści.

Ktoś tu namawiał nawet do wyłączania monetyzacji własnych komentarzy?

Co się zmieniło Krzysztof? Communities jeszcze nie weszło, a zmieniasz bez słowa przyjęte wcześniej dogmaty?

 4 years ago (edited)

Hej. A gdzie Ty tutaj widzisz #polish? :)

Ten post ma na celu budowanie Community Tesla: https://beta.steemit.com/trending/hive-178683.

Moje wyobrażenie Communities jest takie, że każda społeczność sama powinna wypracować sobie standardy, co jest akceptowalne a co nie. Wartość SMT poszczególnych społeczności będą odzwierciedlać prawdziwą wartość tych standardów.

Communities jeszcze nie weszło,

Weszło, weszło. Wszystko jest dostępne na http://beta.steemit.com i działa na głównym łańcuchu. Nie ma jeszcze SMT, ale to nie przeszkadza by już budować społeczności.

W ten sposób można powklejać wszystkie filmy z YouTube. Moim zdaniem nie o to tu chodzi.

Posted using Partiko Android

Najciekawszą częścią wielu sieci społecznościowych (reddit/wykop) jest właśnie sekcja komentarzy. Jeżeli wstawiony link prowokuje ciekawe dyskusje (na temat), to doskonale może spełniać swoją rolę :)

Ile #polish Cię obserwuje? 90% czy 80%? Skąd ja się pod tym postem wziąłem? Czy dodanie tagu polish zmienia jakoś całą ekonomię Steem i tam już nie wolno monetyzować cudzych treści? A poza polish już tak?

Moje wyobrażenie Communities jest takie, że każda społeczność sama powinna wypracować sobie standardy, co jest akceptowalne a co nie. Wartość SMT poszczególnych społeczności będą odzwierciedlać prawdziwą wartość tych standardów.

Za ten post nie będziesz miał wynagrodzenia w SMT Muskcoinie tylko w Steem. Dla mnie jest to zmniejszania wartości Steem.

Jeśli jesteś na świeczniku, to się nie dziw takiej reakcji, ja nie chcę zalewu spamu na tagu polish, bo ja go używam, Tobie to może jest obojętne.

Spoko. Faktycznie mogłem wyłączyć monetyzacje. Zależało mi w sumie tylko na widoczności posta. Cofnąłem też swój głos.

Za ten post nie będziesz miał wynagrodzenia w SMT Muskcoinie tylko w Steem

I szczerze mówiąc, nie mam nic przeciwko, by ludzie flagowali to co według ich nie spełnia kryteriów dobrego contentu. Więc bynajmniej nie kryję żadnej urazy :)

Może trzeba zredefiniować zasady społeczności dotyczące Steem? Gdyby sieć działała poprawnie to spoko, ale nie działa, więc po co marnować życie na ich przestrzeganie?

Carpe Dentum i tyle. Platforma nie ma programistów (z prawdziwego zdarzenia), a ci co są sobie nie radzą.

Nie chcę tutaj decydować co jest dobre, a co złe, ale inne platformy podeszły do problemu na swój sposób, a Sztim nie zrobił nic. A skoro kod jest prawem, to zarabianie na tym kodzie - również.

Mi się spodobało tak jak jest. Oczywiście można zmieniać, ale po to mam swój SP, żeby walczyć - razem z innymi, żeby jednak główne zasady utrzymać. Jak jednak pójdzie w tym kierunku, to sobie stąd pójdę, bo Steem w moich oczach będzie wart tyle ile plus na wykopie, czyli nic.

Poza tym powodzenia z różnymi "Acta 2" - przy zarabianiu masowo na linkach i cudzej pracy.

No cóż, ja mówię tylko, że sobie możecie szkodzić. Problem dla którego na Steem jest źle wynika z problemów, których nikt nie chce ograniczać.

Co do wykopu - nie uważam tego za złe. Na wykopie jest każdy rodzaj treści, szczególnie takie, które nie są na steem tolerowane.

Looks interesting i'm gonna give it a listen

A ja nadal czekam na ten hucznie zapowiadany post o steem... 🤔

hej @noisy
ja trochę z innej beczki, a trochę z tej samej.

jakiś czas temu organizowałam na polish konkurs Pele-Mele.
jednym z pytań było: dzięki czemu/komu znaleźli sie na tej platformie.

połowa z odpowiadających wskazała na Ciebie!
masz tu duże zasługi, bo faktycznie ściągnąłeś tu sporo osób, pamiętam jak wiele serca wkładałeś w ten projekt, pamiętam długie dyskusje pod Twoimi postami..
zatem nie dziw się, że jakaś część z tych osób, nadal liczy sie z Twoim zdaniem.

z jednej strony - Twój głos, Twoje konto i niby możesz sobie tu robić co tylko chcesz; i panuje tu umiarkowana wolność co do tego co wolno, a czego się nie powinno;
a z drugiej strony fajnie było, gdy widzieliśmy Twoje większe zaangażowanie.

nie chce powiedzieć słowami z "Małego Księcia", że "jesteś odpowiedzialny za to co oswoiłeś", ale wiesz co mam na myśli :)

piszę to zupełnie bez roszczeniowości, raczej żeby obudzić w Tobie sentyment :)

Przez ostatni rok musiałem nieco naładować swoje baterie, zadbać trochę o zdrowie, rodzinę jak i nabrać trochę dystansu do tego wszystkiego. Na szczęście rok 2019 uważam za naprawdę udany i teraz mając solidne fundamenty nieco bardziej znowu przyglądam się Steemowi i zastanawiam sie, z której strony by go ugryźć.

Faktem natomiast jest to, że pewne rzeczy nie działają/nie działały... więc uważam, że niektóre rzeczy trzeba próbować robić inaczej. Stagnacja i robienie tego samego bez rezultatów to droga do nikąd.

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 67780.64
ETH 3792.48
USDT 1.00
SBD 3.63