Yeni Trail ayarlari

in Steemit Türkiye3 years ago

Arkadasalar size yeni Trail icin Ayarli tanitmak istiyorum.

Traili takip etmek icin bu siteyi aciyorsunuz

https://steem-fanbase.com

Ilk Adim: Login tiklayip Private Posting Key ile yetki yeriyorsunuz!

_1.PNG

Ikinci Adim: Authorize tiklayip Private Aktive Key ile yetki yeriyorsunuz!

_2.PNG

Ücüncü Adim: Followed Trails tiklayip Trail katilma sayfaya giris yapiyorsunuz!

_3.PNG

Trail Sayfasinda iki liste bulunmakdadir 1. TRAILS YOU FOLLOW ve 2. EXISTING TRAILS

Burda asagi inerek EXISTING TRAILS listelenmede e-r-k-a-n Traili görebilirsiniz. Burda Follow a tiklayip okeyleyip Traili takipe ekliyorsunuz. Bunu yaparken program baya bir zaman alabilir eklemek icin 1-8 Dakika olabilir. Sabirli olmaniz gerekiyor.

_4.PNG

Son Adim: Traili takipe alindigi zaman TRAILS YOU FOLLOW listesinde gözükür.

burda ayarlar sirayla --On---scale--100--70 ayarlarinizi yapin lütfen ve Save ile okeyleyin.

Burdada biraz sabriniz gerekiyor islemler ayni burda 1-8 Dakika sürebilir. Resimdeki ayarlara lütfen bakmayin size görsteri olsun diye kendi ismimi eklemisdim.

_5.PNG

Tüm ayalar bukadar, siteyi kapatip cikabilirsiniz. :)

Selamlar Saygilar

Sort:  
 3 years ago (edited)

teşekkürler yaptım

 3 years ago 

teşekkür ederiz Erkan bey :) Oldukça açıklayıcı olmuş.

Destek için teşekkür ederiz

Halledildi tamamdır hocam, sağ olun :=)

 3 years ago 

Teşekkürler Erkan Bey. Kolayca yaptım.

 3 years ago 

Tamamdır Erkan Bey

Erkan Bey, dahil oldum bende.

 3 years ago 

Hata alıyorum siteye giremedim neden acaba?

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61060.27
ETH 2927.58
USDT 1.00
SBD 3.55