The Diary Game -Better life season 3 - 02 June // A busy day // First The Diary Game Submission

in Steemit Türkiye3 years ago

Adsız Tasarım Kopyası Kopyası Kopyası Kopyası (11).png

Günlük Oyunu -Daha iyi bir yaşam 3 sezon 02 Haziran // Yoğun bir gün // İlk Günlük Oyun Gönderimi

Merhaba arkadaşlar ;


İlk Günlük oyun yazım olacak bundan sonraki süreçte elimden geldiğince, günlük yaptıklarımı sizlerle paylaşacağım Aslında pandemi den dolayı günlerimiz rutinleşti. İş, ev ve steemit bu üçgen içerisinde sıkışıp kaldık. Arkadaşlarımız ve dostlarımızla ancak telefon aracılığı ile görüşebiliyoruz. 1 haziran itibarı ile ülkemiz genelinde kısıtlamalar hafifletildi. Umarım bundan sonra sosyal aktivitelerde bulunuruz. Tabiki tedbirleri elden bırakmadan.

SABAH


Çocuğumun hastahane de randevusu olduğu için erken kalktık. Gideceğimiz hastahane başka ilde olduğu için, 1 gün öncesinde Rent A car dan araba kiralmıştım. Sabah arabayı teslim aldım ve geldim. O arada eşim kahvaltıyı hazırlamıştı. Kahvaltımızı yaptıktan sonra yola çıktık. Gideceğimiz güzergah üzerinde kayın pederimin köyü vardı. Kayın pederimi köye bıraktık, biz yolculuğumuza devam ettik. Diş hastahanesin de kontrolümüzü gerçekleştirdikten sonra, oğluma dondurma sözü vermiştim dondrumasını aldıktan sonra, fazla oyalanmadan geri döndük.

ÖĞLEN


Geldiğimiz güzergahı değiştirip, oto yoldan değil, köy yollarından gelemeye karar verdik. Doğası çok güzel bir şehirde yaşıyoruz. Bu sebeple bol ağaçlı temiz hava alabileceğimiz yolları seçerek yolculuğumuza devam ettik. Yolda mola verdik, akşamdan eşimin hazırladığı biraz yiyeceği temiz havada oturup yedik. Yolumuza kaldığımız yerden devam ettik.


1.png


Kayın pederim köydeki evin bahçesine ekmek için biraz çiçek ve ağaç almıştı. Dönüşte köye uğradık tekrardan, bahçede biraz zaman geçirdik, çiçek ektik ağaç ettik, eriklerden topladık, toprakla uğraşarak enerjimizi tazeledik.

6,.png


Çocuğum da toprakla oynamayı çok seviyor, çok mutlu oldu toprakla oynarken onun içinde iyi oldu bu durum. Pandemi döneminde sürekli evde olması, çok fazla can sıkıntısı yapıyor. Bu sayede o da enerjisini atmış oldu. Bahçedeki işlerimiz bittikten sonra, çay içtik ve eve doğru yola çıktık.


6, (1).png

Geldiğimiz yol güzergahında bulunan bir akrabamızın evine ziyarette bulunduk, biraz sohbet ettik kahve içtik, daha sonrasında eve geldik.

AKŞAM


Ben gün boyu dışarıda olduğum için steemit ile fazla ilgilenememiştim. Geldikten hemen sonra yarışma gönderimi hazırladım ve yayınladım. Yarışmaya katılan arkadaşlara yorum yazdım, telegram da arkadaşlarımla sohbet ettim. Steem platformundaki arkadaşlarımın gönderilerine yorum ve oy verdikten sonra uyudum..

Günün yoğunluğu nedeniyle bazı yerlerde fotoğraf çekmeyi unuttum.:) bundan sonraki günlük gönderilerde umarım daha fazla fotoğraf eklerim.

Okuduğunuz için teşekkür ederim…


#thediarygame #betterlife #steemit-turkiye #tr #turkiye #steemexclusive

Sort:  

Congratulations, your post has been upvoted by @scilwa, which is a curating account for @R2cornell's Discord Community. We can also be found on our hive community & peakd as well as on my Discord Server

Manually curated by @abiga554
r2cornell_curation_banner.png
Felicitaciones, su publication ha sido votado por @scilwa. También puedo ser encontrado en nuestra comunidad de colmena y Peakd así como en mi servidor de discordia

Thank you 🙏

Geçmiş olsun oğlunuza

çok teşekkür edrim :)

İyi eğlenceler :))

Eğlenceden çok yoruldum desem :) daha doğru olur. ama tabi enerjimizi tazelemiş olduk

güzel yazı...

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61133.31
ETH 2887.29
USDT 1.00
SBD 3.64