Club5050 Thediarygame Betterlife/// Dostlarla Mangal Partisi

in Steemit Türkiye2 years ago (edited)

Merhaba arkadaşlar.

Sizlere hergün yazma fırsatı bulamıyorum. Okullar kapandı ama bizim yoğunluğunun devam ediyor. Biliyorsunuz ki pansiyon müdürüyüm. Öğrencileri evlerine gönderdik ama pansiyonun işleri devam ediyor. Bu haftayı pansiyonda temizlikle geçirdim. Bu yoğunluğun arasında da dostlarla eğlenceli vakit geçirecek aktivitelere zaman ayırmak istedim. Bu hafta sonu biz de yazlığa gideceğiz. Gitmeden son bir kez daha dostlar ile toplanmak istedik.
Bir kaç haftadır bizim evin çatısında mangal yakmayı planlıyorduk. Nihayet bunu gerçekleştirdik.
Şimdi sizlerle dün dostlarımla geçirdiğimiz güzel günümü paylaşmak istiyorum.

Sabah eşim ve çocuklar uyuyorken evden çıktım. Bugün pansiyonda çok işim vardı. Çamaşır makinasının biri bozulmuştu onun tamiri yapıldı. Bu hafta yoğun bir şekilde öğrencilerin çarşafları ve yastıkları yıkanıyor.
İşleri düzenledikten sonra kahvaltı yaptım.

Screenshot_2022-06-23-20-29-25-29_1c337646f29875672b5a61192b9010f9.jpg

Kahvaltıdan sonra biraz daha çalıştım. Öğleden sonra eve gittim. Eşim evi temizlemiş ve mezeleri hazırlamış. Kebabı hazırlama işi bana kalmış.
Biraz dinlendikten sonra mutfağa gidip kebabı hazırlamaya başladım. Ciğer kebabı hazırladım. Ben ciğeri küçük Urfa usulü seviyorum. Bunu hazırlamak da epey sürdü. Yoruldum ama yorulduğuma deydi.

IMG20220619163158.jpg

IMG20220619163142.jpg

IMG20220619163140.jpg
Akşam üzeri mangalı yaktım. Mangalı yakarken ufak bir kaza geçirdim. Elim mangala kısıldı. Bir kaç saat parmağım ağrıdı.
Arkadaşlarımız da geldi. Arkadaşımla birlikte mangalı hazırladık. Eşimin internet alışverişi ile aldığı mangal gerçekten çok güzel pişiriyor. Mangalın bu kadar önemli olduğunu bilmiyordum. Marifet tek ustalık değilmiş.
Biz mangalda etleri pişirirken hanımlar da sofrayı kurdular. İlk olarak çocuklar için sucukları pişirdik. Çocuklar doyduktan sonra biz anne babalar daha rahat yemek yiyoruz
Etlerimiz hazır olduğunda Evin çatısına harika bir sofra kuruldu.
Arkadaşlarımızla güzel bir sohbet eşliğinde akşam yemeği yedik. Çok güzel bir akşam oldu.

IMG-20220620-WA0000.jpg

Yemekten sonra masa etrafında oturup çay içip muhabbet ettik. Günün hatta haftanın yorgunluğunu bu şekilde atmış oldum.

Beyin yorgunluğu için dostlarla geçirilen güzel bir kaç saat ilaç gibi geldi.

Sort:  

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

Congratulations, your post has been upvoted by The Team Industrial Seven.
We support posts using the @Steemcurator06 account.
Keep typing thediarygame and using the thediarygame tag
Have a nice day.

CATEGORIESREMARKS
Plagiarism0% (100% steemexclusive)
BidbotsNO
Club Status50✔
Percentage Vote30%

Curated by @ispin

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63645.37
ETH 3067.90
USDT 1.00
SBD 3.81