Club5050 Thediarygame Betterlife /// Hafta sonu tatilimiz

in Steemit Türkiye2 years ago (edited)

Merhabalar, Sizlere geçtiğimiz hafta sonu geçen güzel günümü anlatmak istiyorum.

Screenshot_2022-06-09-10-34-41-85_c0d35d5c8ea536686f7fb1c9f2f8f274.jpg

Bir önceki postumda sineklik yapmak için İskenderuna gittiğimizden bahsetmiştim. Cumartesi günü işlerimizi bitirdik ve pazar günü güzel bir tatil günü geçirdik.

Sabah kalktığımda eşim uyanmış kahvaltı hazırlıyordu. Kahvaltının dışında bir de piknik sepeti hazırladı. Bugün tüm günü sahilde geçirecektik.

Çocuklar uyuyordu biz de eşimle başbaşa kahvaltı yaptık. Eşim ikimiz için diyetinize uygun kahvaltı tabakları hazırladı. Sosyal medyadan tanıştığı bir diyetisyenle 2 haftadır online diyet yapıyor. Bu ay ben de ona eşlik ediyorum.

IMG-20220609-WA0004.jpg

Kahvaltıdan sonra balkonda kahve içtik. O sırada kızlarımız uyandı. Ben kızlarımıza kahvaltılarını yaptırdım, eşimde evi toparladı. Daha sonra hep birlikte hazırlandık ama evden çıkamadık çünkü Kilis'te oturan bir arkadaşımda bizim gibi iskenderundan stüdyo daire alacaktı. Bizim apartmandaki bir daireyi düşünüyordu o yüzden onun gelmesini bekledik. Arkadaşım bizim evimizi de gördü. Ev sahibi ile fiyat konusunda anlaşabilirlerse almayı planlıyor.

Arkadaşımı uğurladıktan sonra eşyalarımızı alarak sahile gittik.
Çocuklar için artık çok eğlenceli geçiyor hafta sonları. Sadece onlar için değil bizim için de güzel oluyor. Biraz denizde yüzdük. Kızlarla su içerisinde oyun oynadık. Sonra her zamanki gibi eşimle tavla oynadık. Tabiki yine ben yendim. Daha beni hiç yenemedi ama eskisi kadar da kolay oyun vermiyor. Epey ilerleme var.
IMG20220605153737.jpg

Daha önce sahile bu kadar hazırlıklı gelmemiştir. Karnımız acıktığında marketten bir şeyler alıyorduk ama bugün piknik yapmanın çok daha eğlenceli olduğunu farkettik. Halbuki eşim hazırlık yaparken gerek yok diyordum.

IMG20220605145217.jpg

Günümüzün tamamı sahilde geçti. Şanslıydım ki güneş bulutların arkasındaydı ve çok fazla yanmadık ama en kısa sürede şemsiye işini halletmek gerekiyor.

IMG20220605153558.jpg

IMG20220605145213.jpg

Akşam üzeri eve döndük. Temizlendik. Ben ve kızlarım uyuyakalmışız eşim de eşyalarımızı hazırladı. Saat 21.00 de yola çıktık. İki saat süren yolculuktan sonra Kilis'teki evimize geldik.

Ertesi gün okula sabah 8.00de okula gitmem gerekiyordu. Sabah çok erken saatte kalkmak zor olacak diye akşamdan dönmeye karar verdik. İyiki de öğle yapmışız sabah pansiyomda çıkan bir problemden dolayı her zamankinden daha da erken okula gitmem gerekti.

Güzel bir günü bu şekilde geçirdik arkadaşlar.
Hoşçakalın

Sort:  

Congratulations, your post has been upvoted by The Team Industrial Seven.
We support posts using the @Steemcurator06 account.
Keep typing thediarygame and using the thediarygame tag
Have a nice day.

CATEGORIESREMARKS
Plagiarism0% (100% steemexclusive)
BidbotsNO
Club Status50✔
Percentage Vote30%

Curated by @ispin

Congratulations !!!

You got upvote from the Steemit Travel community.

Join the Steemit Travel community. We are here for you travelers.

We are also collaborating with @steem-database who has reached with 12 K SP to increase the value of your posts.

Share your travel stories with us.

Join Us:
Steemit Travel
https://steemit.com/trending/hive-163291

"Share Your Travel and Earn Money"

DELEGATION

We are very open to receiving delegations from anyone who wants to support the community. if you are interested in becoming a delegator for Steem-Database you can give any delegation you like :

Alternative links delegates to @hive-163291

50100200300400500
1000200030004000500010000

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. . Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63724.53
ETH 3071.11
USDT 1.00
SBD 3.98