Sineklik Yapımı /// Kendi Yaptığım Sinekli. İçimden Bir Usta Çıktı 😄

in Steemit Türkiye2 years ago (edited)

Merhaba Arkadaşlar
Sizlere evimin balkonuna yapmaya çabaladığm sineklik hakkında bir post hazırlayacağım.

İskenderunu çok sevdim ama beğenmediğim yek şey çok fazla sivri sinek olması. Gerçekten haddinden fazla sinek var. Belediye iyi ilaçlama mı yapmıyor yoksa sulak bir bölge olduğu için mi durum bu bilmiyorum.
Biz maalesef evde cam pencere asla açamıyorduk. Üstelik henüz yaz sıcakları başlamadan durum bu şekildeydi.
Evdeki camlarda maalesef sineklik yoktu. Önce camlar için sineklik yaptırmayı düşündüm. Ama şöyle bir durum vardı ki evin balkonunu da kullanamayacaktık. Hem eşimde hem de çocuklarda sinek ısırığı alerjisi vardı. Özellikle kızlarımdaki sinek ısırığı gören doktor akrep sokmuş sandı. Durum böyle olunca sinek sorununu kökten çözmeye karar verdim. Bunun için evin balkonuna büyük bir sineklik yaptırmayı planladık.

16543546128512217660850456490603.jpg

IMG-20220601-WA0013.jpg
Evin balkonu bu şekildeydi ve sineklik yapmak için de uygundu.
Bir kaç tane penci ile görüştüm. Verdikleri fiyat oldukça yüksekti. Ben de kendim yapmayı düşündüm. Arkadaşımda kullanılacak aletlerler mevcuttu. Ben de malzemeleri satın alıp arkadaşımla birlikte yapmaya karar verdim. Zaten bu tarz işlerle uğraşmayı da seviyorum. Üstelik bu şekilde yaparsam fiyat da yarı yarıya daha uygun olacaktı.
Eşimin abisi ön ustası ama o İzmir'de oldupu için bize yalnızca fikir konusunda yardımcı olabildi. Ona da bir kaç şey danıştıktan sonra malzemeleri satın aldım.
Arkadaşın atölyesinde malzemeleri montaja hazır hale getirdik.
Arkadaşın çıraklarıyla iskenderuna geldik ve profillerin kaynağını yaptık. O gün epey yorulduk.
IMG-20220601-WA0035.jpg
Hatta öğleden sonra başlayan işimiz akşam hava karardıktan sonra bitti diyebilirim. Ama içime sindi ve gayet güzel bir iş çıktı ortaya.

IMG-20220601-WA0030.jpg

IMG-20220601-WA0026.jpg
Bugün tekrar İskenderuna geldik. Yapılacak bir kaç ufak iş daha kalmıştı. Orta kısmın filesini takmamıştım. Orta kısmın filesini yaptım.
IMG20220604164802.jpg

Daha sonra tekrar montajla uğraştım. Henüz işim bitmedi ama bu sefer ailecek geldiğimiz için kızlarımı hava kararmadan denize götürmek için işimi yarım bıraktım. Yarın sabah kalan işleri de bitirmeyi planlıyorum.
Montaj işi düşündüğümden biraz daha uğraştırıcı oldu.
IMG20220604171447.jpg
Şimdilik bu kadar arkadaşlar. Sizlere yarın sinekliğin bitmiş halini inşallah atarım.
Hoşçakalın

Sort:  
 2 years ago 

çok güzel olmuş. balkonda oturmak çile hale gelmiştir. allah sinekliği bulandan razı olsun :)

 2 years ago 

Kesinlikle öyle. Teşekkürler . En azından artık rahat rahat balkonda oturabileceğiz

 2 years ago 

Fiyatlar absürt artmış durumda, böylesi çok daha ekonomik ve hesaplı. Çokta güzel olmuş elinize sağlık 🤚🏾

 2 years ago 

Kesinlikle fiyatlar çok artmış durumda. Teşekkürler kardeşim. İlk acemi işi oldu ama bu akşam hiç sinek girmedi. İş görüyor

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

Your post has been successfully curated by our team via @fredquantum at 30%. Thank you for your committed efforts, we invite you to do more and keep posting high quality posts for a chance to win valuable upvotes from our team of curators and probable selection for an additional upvote later this week in the Top Seven.

received_388032689541375-1.jpeg

Note: You must enter the tag #fintech among the first 4 tags for your post to be reviewed.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 64117.78
ETH 3112.19
USDT 1.00
SBD 4.23