Thediarygame Betterlife uzun bir aradan sonra tekrardan merhaba

in Steemit Türkiye2 years ago

Uzun bir aradan sonra herkese merhabalar

Bir süredir yoktum. Ama toplulukta neler oluyor eşim@ispin sayesinde haberdardım. Güzel gelişmeler olduğunu biliyorum. Ne mutlu ki bir avuç insan olarak başladığımız günler geride kaldı ve kendi kuratörlüğünü oluşturmaya başlayan bir topluluk haline geliyoruz.

Ben aslında steemit bırakmayı düşünmüştüm. Ama eşim peşimi bırakmadığı için bir kez daha dönmeye karar verdim. Umarım bu sefer daha daha iyi olur.

Burada olmadığım dönemde iş hayatımda ufak tefek değişiklikler oldu.
İki okulda tarih öğretmeni olarak çalışıyordum. Okulumun birine pansiyon müdürü ve okul müdür yardımcısı oldum. Halimden oldukça memnunum ama şu kadarını söylemeliyim tahmin ettiğinden çok daha fazla çalışıyorum. Pansiyonda asla iş bitmiyor. Eve geç gitmem dışında bir şikayetim yok.
En azından Pınar ile aynı okuldayızda okulda görüşebiliyoruz.

Yokluğumda neler yaptığımdan kısaca bahsettiğime göre sizlere son bir kaç günümü anlatayım.

Pınarın postlarında bahsettiğini tahmin ediyorum. Hatayda yazları kullanmak amacıyla bir ev satın aldık.

IMG20220501154852.jpg
Geçtiğimiz hafta sonu evin devir işlemleri ve yerleşmesi ile uğraştık. Biraz yorucu ve koşuşturma ile geçti ama sonuç hayal ettiğimizden bile güzel oldu. Yorgunluğa değdi.

Evimiz plaja çok yakın ben de kızlarımda suya denize çok düşkünüz bizim aile için çok güzel bir konumda ev.
Elbette evin yerleşme işleri bitince hemen denize gittik.

IMG20220501160015.jpg

Kilis'te yapacak hiç bir şeyimiz yoktu. Burada ise plaj sahil çocuklar için oyun alanları ile. Dolu AVM ler var. Çocuklar burayı hemen çok sevdiler. Onlar mutluysa bizde mutluyuz.
Çocuklarla akşamları da hem onlar eğlensin diye hem de ev için gerekli bir kaç şeyi almak için AVM ye gittik.
Daha önce çok kez oyun alanına girdikleri için bu sefer araba kullanmak istediler. Farklı geldi onlara. Defne küçük olduğu için ben ona eşlik ettim. Çok eğlendiler. Tabi yanlarında ben de nasiplendim.

IMG20220502192453.jpg
O kadar çok sevdi ki süremiz bitip de indiğimizde bastı yaygarayı.

IMG20220502193040.jpg

Bu şimdilik ben de olaylar böyle arkadaşlar. Tatilin tadını çıkartıyoruz. Uzun yıllardır planladığı bir şey di buradan ev almak çok şükür nasip oldu. Dilerim isteyen herkese nasip olur.

Sağlıcakla kalın.

Sort:  

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

Merhaba, sizi tekrardan aramızda görmek güzel 🙏😊 umarım tekrar bırakamazsınız 🙏

Eviniz hayırlı olsun güle güle oturun, sizler ve kızların içinde çok iyi olmuş🙏

Yeni göreviniz de hayırlı olsun diyelim, bundan sonra burada olduğuna göre, sık sık paylaşımlarınızı takip edebileceğiz😊

 2 years ago 

Sağolasın. Bakalım pınarın ısrarıyla döndüm. Sizleri görmek de güzel. Bu dönem çok daha yoğun ama hanımlar ne derse o 🙋🏻‍♂️

 2 years ago 

Hayırlı olsun yeni eviniz . Güzel günlerde oturursunuz inşallah . Uzun bir aradan sonra sizi tekrar görmek güzeldi . Haftada bir de olsa bişeyler yazmak iyidir . Buranın aslında terapi görevi de var . Bir nevi içini döküyorsun falan :)

Güzel yani :))

 2 years ago 

Teşekkürler. Haklısınız aslında vakit buldukça günlük niyetine bir şeyler yazmak iyi olacaktır. Sizleri de görmek güzel.

Steemit bırakılmaz hocam ya. Uzun süreli bir kumbara olarak düşünmek gerekir. Bir gün lazım olur.

 2 years ago 

Haklısınız ama bir ara öyle esti. Hızlı başlayıp yorulduk sanırım. Şimdi geri döndük bakalım bu sefer yavaş ama emin adımlarla ilerleyelim 😄

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63724.53
ETH 3071.11
USDT 1.00
SBD 3.98