🌕🌕🌕 Ay Batarken Yeni Bir Gün Doğuyordu Üzerimize... ☀️☀️☀️

Arkadaşlar Merhaba,

Bugün farklı bir konuyla karşınızdayım. Dün gece gördüğüm o mükemmel manzara, bu yazıyı kaleme almama vesile oldu.

Kaynak

Tabi ki yukarıdaki fotoğrafı ben çekmiş olmayı isterdim ama o kamera bende olmadığı için telefonla aşağıdakini çektim. Mazur görün 🙏

IMG_20210524_040016.jpg

Daha fazla lafı uzamayalım. Konumuz 'ay'. Dün yakaladığım resimde de gördüğünüz gibi, dünyamızın biricik uydusu ay. Hatta uydusu yerine yavrusu da diyebiliriz. Neden dediğinizi de duyar gibiyim. Onu da bir alıntıyla kısaca şöyle açıklayalım.


Kaynak

"Mars büyüklüğünde bir gökcisminin, oluşumunun son aşamalarındaki Dünya ile çarpışması sonucu oluştuğu düşünülüyor. Bu kurama göre Ay, çarpışmanın etkisiyle açığa çıkan farklı büyüklüklerdeki kayaçlardan meydana gelen toz bulutunun zamanla bir araya gelmesi sonucu oluştu." Kaynak

Dünyaya uzaklığı yaklaşık 384bin km olan ayın kütlesi dünyanın yaklaşık 100’de biri kadardır.

Her neyse ansiklopedik bilgilerle sizi daha fazla boğmayayım.

Bu arada kısa bir burç yorumu da yapacaktım ama @bubbling arkadaşım benden erken davrandı. 🎀 Ben tekrar bahsetmeyeceğim kendisinin yayınladığı '26 Mayıs 2021 Yay Burcunda Ay Tutulması Etkileri' adlı gönderiye buradan göz atabilirsiniz.
-sss-.jpg
Asıl konumuza gelecek olursak, bu yazıyı teknik bilgi edinmekten ziyade, ruhumuza dokunması amacıyla yazmak istedim.

Güneşin doğuşunu veya batışını, yalnız veya sevdiğimiz bir insanla mutlaka zevkle izlemişizdir. O anın insanda uyardığı farklı duyguları tarif etmeye gerek yoktur. Yaratılıştaki o mükemmelliği ve sanatı da düşünmeden edemez insan...

Belki de hiç tanık olmadığınız bir ana davet ediyorum sizi çünkü yarın gece ay D🌕lunay.
İstanbulda akşam 20:40 itibariyle doğacak ve gece 05:30da batacak. Diğer iller için buradan bakabilirsiniz. Havanında bulutsuz olacağını düşünürsek ki umarım öyle olur. Çok güzel bir ana şahit olacağınıza eminim.

İçinizdeki tüm sıkıntıları, kederleri bırakın o sessizliğe. Ayın kızıl rengi gibi kanayan, tüm yaralarınızı unutun.
Derin bir nefes alın.
Ve o okyanusta hırçın dalgalarla boğuşan bir kaptan olan bilincinizin, altında yatan düşüncelerimizin durgun berrak bir bir suya akan yolculuğunda, huzurun ve sakinliğin keyfiniz çıkarın..
Çünkü ay batarken yeni bir gün doğuyordu üzerimize..

IMG_20210525_210423.jpg

Beni daha yakından tanımak için buraya da göz atabilirsiniz..

🙋‍♂‍👇Yeni postum için takipte kalın & Sağlıcakla kalın...🙏

DİPNOT: Bu arada aranızdaki kurt adamlara dikkat edin. 😇🤔😋🙄

1.jpg

usfscsr.png
subconscious.png

Sort:  
 3 years ago 

Çok güzel bilgilendirici bir post olmuş, elinize emeğinize sağlık 🙏🏻 Tam tutulma öncesi ay postları şifa etkileri yaratsın 🌝

Teşekkürler, sizlerinde 🙏 Bakalım etkilerini kısa zamanda görürüz diye umut ediyoruz bizde😊

 3 years ago 

Dolunayı izlemenin keyfi bir başka. Tüm negatif düşünce ve duygulardan arınarak bu geceyi taçlandıralım

Evet gerçekten de tarifi mümkün olmayan hisler uyandırıyor insanda, hüzün ve mutluluk bir arada, monalisa tablosu gibi😊

 3 years ago 

Keyifli su gibi bir yazı. Gökyüzünü izlemeyi çok severim. Dolunayın görsel şölenini izlemek harika olacak. Kaleminize sağlık.

Teşekkürler 😊 Sıkıcı olmamaya çalışıyorum, başarabiliyorsam ne mutlu.. Bu arada Gökyüzü izlemeyi bende severim hatta gezegenlerin takibini bile yapıyorum bazen SkyView diye bi program var. tavsiye ederim..

 3 years ago 

Tavsiyeniz için çok teşekkür ederim. Ben gün batımı ve gün doğarken gökyüzünü fotoğraflamayı çok severim.

Evet hele ki gökyüzü parçalı bulutlu olduğu zaman o kırmızılığın tüm göğe yayılması adeta gökyüzüne vurulmuş fırça darbeleri gibi oluyor..

İlginç :)
Güzel bir derlemeydi, teşekkürler.

Olaylar doğaçlama ve çok ani gelişti hocam :)

merhaba;

Bu gönderiyeTürkiye Temsilci kuratörü -steemcurato6 hesabından olumlu oy verildi.

image.png

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 62737.73
ETH 2925.66
USDT 1.00
SBD 3.50