The Diary Game - Betterlife 3.Season - 02 Haziran 2021

Arkadaşlar Merhaba,

Günlük paylaşımımın ardından yaklaşık 10 gün geçti, ne paylaşım yapsam diye düşünürken yeni bir günlük paylaşımı yapmaya karar verdim.

SABAH

Dün geç uyumuştum sabah kalkmak bu sefer zor oldu. Gecelerinde epeyi kısalması sonucu uyandığımda hava aydınlıktı. Bu çok nadir olur ama işe geç kaldığımı bile düşündüm. Neyse ki çok geç değildi. Hatta erken bile uyanmışım. Uzun koşturmacalı bir gün olacağını bildiğim için vaktimde olduğundan, sağlıklı mı sağlıklı bir kahvaltı hazırladım kendime.




Karnımızı güzelce doyurduktan sonra üstümü giyinmeye başladım. İş yerine otobüsle gitmek daha kolay ama bugün motorla gitmeliydim. Motorla işe gittiğim zamanlar ise full ekipman giyindiğim için biraz zaman alıyor. Pantolon, ceket, bot, eldiven, kask vs vs giymek insana biraz güç geliyor. Ama ekipmansız kullanmanın da çok riskli olduğunu belirtmem gerek.

0732.png
7 buçukta işe gitmek üzere yola çıktım. Özellikle yollar boş olduğu zaman çok güzel oluyor. Günün en sevdiğim vakitleri.. Tabi ki insanın en zinde olduğu pilinin en dolu olduğu vakitler bu zamanlar..

0749.png

Bu görüntüye mutlaka sizde şahit olmuşsunuzdur. Şu köpekler ne anlıyorlar motorlara saldırmaktan, anlamıyorum. insanın üstüne üstüne geliyorlar. Köpeğe yaklaşırken korkutucu bir manzara olsa da, takipleri uzun sürmüyor, ve genelde havlayarak paralel koşu yapıyorlar. Geçtikten sonra rahatlıyor tabi insan.

8 e doğru işyerine vardım. Ofisteki halletmem gereken bir kaç evrak işinden sonra Eminönü Sirkecideki şantiyeye yola çıktım. Sahilden gitmeyi tercih ettim. Dolmabahçe Sarayı ve galata köprüsünden de kareler paylaştım. Galatadan geçerken gökyüzünün rengi yine çok güzeldi.
0845.png

ÖĞLE

Otele çevrilen bir binaya yangın sistemi ve anons sitemi yapılmıştı. onu devreye almayla ilgili çalışmalar ve testler yaptık. Yarın sabahtan yine gideceğim. Eğer hava da güzel olursa çatısında güzel bir manzarası var sizlerle tekrar paylaşırım. İş yoğunluğu o kadar fazlaydı ki, öğlen yemeğini pas geçtik. derken saat 2 buçuğa yaklaştı.

1417.png

1434.png

Eski çalışma arkadaşımın bugün nikahı vardı. İşten erken çıktım. Bahçelievlere doğru yola koyuldum. Yine sahilden güzel bir manzara eşliğinde gitmeyi tercih ettim. Hava sabahki gibi açık değildi hatta biraz yağmur çiseliyordu.
1454.png
Benzinim azalmış yolda benzin aldım. Eski çalışma arkadaşımın nikahına başka bir eski çalışma arkadaşıyla buluşarak gittim.
1601.jpg
Takıldık biraz. Tedbir kısıtlamalarının kalkması sebebiyle mekanların açılmasından sonra, adam akıllı oturarak bişeyler yedik. Sohbet muhabbet derken vakit hızlı geçmiş. Ayrıldık, eve dönül yoluna çıktım. Kameranın şarjı bittiği için dönüş yolundan birşey paylaşamadım. Zaten akşam trafiğinden başka da birşey yoktu :)

AKŞAM

Sonra eve vardım yorucu ve koşturmacalı bir gün olmuştu. Yattım dinlendim, telefondan steemitle ilgili ve diğer takip ettiğim konularda yazılar okudum. Tekrar yemek yedim. iyi acıkmışım :)
2112.jpg
Sonra kask kameramdaki videoları izledim hızlandırılmış şekilde.
Video paylaşımları da yapacağım ama o yollarda onca vakit kendi kendime konuşmak garip geliyor :) Hem zaten konuşacak konu da bulamıyorum belki bi süre sessiz yol videoları paylaşırım alışma açısından..
Sonrada zaten günlüğe başladım.

Son olarak; yaz günü kat kat üstüne giyilen her türlü ekipmana rağmen, sürerken rüzgarı hissetmek.. Anlayamazsınız.. :') espriyi hatırlamayanlar bunumutlaka izlesin :))
Okuduğunuz için teşekkürler..


🙋‍♂‍👇Yeni postum için takipte kalın & Sağlıcakla kalın...🙏

Kaynak belirtilmeyen resimler tarafıma aittir. Önceki postlarıma aşağıdaki linklerden göz atabilirsiniz..
Martı --- MarkDown --- İstanbul --- Piksel --- Sbd/Steem Market --- Dolunay
usfscsr.png
subconscious.png
Delegate Steem Power To @subconscious , Thanks..
10 SP20 SP50 Sp100 Sp

Sort:  
 3 years ago 

Oğlumda motor almak istiyor. Kendinizi güvene alarak kullanmanız çok güzel. Böyle resimler çok güzel oluyor. Sanki kendim gitmiş gibi hissediyorum. Kask kamerası ile çekilen görüntüleri bende merak ettim 😊

Bilinçli olduktan, tedbir aldıktan sonra tavsiye ederim. Hevesi varsa er yada geç alacaktır. İlk ehliyete yazılsın, motoru sonra alır, benim 5 sene sonraya nasip olmuştu. Ortaya nasıl videolar çıkacak bende merak ediyorum gerçekten :)

 3 years ago 

Eşim direksiyon eğitmeni olduğu için ilk sürücü ehliyetini aldırdı.Şimdi motor için ehliyet alacak. Motor almak için çalışması gerekiyor :)

Bende akıl vermeye çalışarak komiklik etmişim, yanınızda işin üstadı varmış :)

 3 years ago 

Estağfurullah olur mu öyle şey. Motor deneyimi olan sizsiniz :)

 3 years ago 

Kask kamerasının fotoğrafları özellikle gökyüzünü içerenler çok iyi 👍

Evet, hoş görünüyor 😇😇😇

Sosyal mesajınız günün en önemlisiydi. Bu konuda duyarlı olduğunuz için teşekkürler. 🙏

(subconscious) İsmimiz gibi bilinç altına da bu mesajı aşılayabilirsek ne mutlu 🙏😇

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.031
BTC 61906.25
ETH 2905.39
USDT 1.00
SBD 3.64