Steemit-türkiye Gün&sp Etkinlik | All Donation Steems Sent to SMA Patient Baby

in Steemit Türkiye3 years ago (edited)

Herkese Merhaba ;

Bugün sizlere daha önce paylaşımını yaptığım ve etkinliğini düzenlediğimiz bebeğe bağışlarımızı yaptık. Günler önce duyurmuş olduğum GÜN&SP etkinliğini başlattık. Kura ile seçilen kişiye 1 steem gönderdik . Ve o kişi aldığı steem ödülleri , SP YE ÇEVİRDİ. Bu sayede güçlerimizi artırdık. Şimdi tekrar başlayacak ve steem ödülleri artacak.

Bugün post sırası bende olduğu için 1 steem ödülleri bana gönderildi. Bana gelen steemleri Sma hastası bebeğe gönderileceğini duyurdum. Çünkü %100 bağış yapacağım gönderiye kuratör oy vermedi. Bu sebeple bir çok kişi bu etkinliğe katılarak , hesabıma bağış için steem ve sbd gönderdi.

Renkli Fırça Darbeleri Bağış Afiş.png

Sbdleri markette sattım ve steem elde ettim. Sizlere tek tek bilgisini vereceğim. Bakalım kimler bağış yaptı ;

SayıİsimBağış Miktarı
1@jjho10 steem
2@bubbling1 steem
3@e-r-k-a-n30 steem
4@ispin5sbd = 72,647
5@uzercanan1 sbd = 14,353
6@arzum10 steem
7@melanur15 steem
8@gulfuren4 steem
9@svm038 & steemwomenclub109 Steem ( 9 steem Gün ödülü 100 womenclub)
10@tugcenindolabi5 steem
11@mesafe3 steem
12@pygmalion348 steem
13@baycan15 steem (birsonraki bebek için gönderilecek)
14@steem-azerbaijan30 steem (bir sonraki bebek için gönderilecek)

Toplam miktar ;283 steem

etkinlik 2.PNG

bircan.PNG

toplu etkinlik.PNG

son3.PNG

baycan2.PNG

baycan.PNG

Steem poloniex market tutarı ;

image.png

image.png

Tüm bağışlar bebeğe gönderildi. Herkese Çok teşekkürler. ZİNCİR gibi büyüdü. Az çok demeden herkes yardım etti. Herkese sonsuz teşekkürler.

Dekont bilgisi ; İsteyen Aileye ulaşıp sorabilir.
IMG_20210607_095953.jpg

image.png

sma bebek.PNG

https://www.instagram.com/muhammedaliyasasin/

donate; https://taplink.cc/muhammedaliyasasin

@steemcurator01 merhaba Sir ; Bu bizim Steemit türkiye topluluğundaki iyilik etkinliği . Her hafta farklı bebeğe isteyen bağış yapacak. Paylaştıkları iyilik etkinliğine ait gönderilerine oy gelirse , istedikleri yüzdelik miktarı bağış yapacaklar. Ve her hafta düzenli şekilde bebeklerin hesaplarına atacağız. Belki ilacına kavuşmalarına sebep olacağız. Gün etkinliği için olan ödüllerimizi artıyoruz ve hepsini steem power'a çeviriyoruz.
Bu etkinliklerimizi size bildirmekten mutluluk duyarım.Tüm birliğimiz dhaa güçlü Steemit İçin !

Türkiye Temsilcisi


Hello to everyone ;

Today, we made donations to the baby that I shared with you before and organized the event. We started the DAY&SP event that I had announced days ago. We sent 1 steem to the person selected by lottery. And that person converted the steem awards he received to SP. In this way, we increased our strength. Now it will start again and the steem rewards will increase.

1 steem rewards have been sent to me today because it's my turn to post. I announced that the steems sent to me will be sent to the baby with Sma. Because the curator did not vote for the post I will donate 100%. For this reason, many people participated in this event and sent steem and sbd to my account for donations.

I sold the sbds in the market and got steem. I will give you the information one by one. Let's see who donated;

All donations were sent to the baby. It will count tomorrow. Thanks to everyone. It grew like a CHAIN. Everyone helped, more or less.

@steemcurator01 hello Sir ; This is our charity event on the Steemit turkey community. Anyone who wants to donate to a different baby each week will donate. If their posts of the charity event they shared get votes, they will donate the percentage they want. And every week, we will add it to the accounts of the babies on a regular basis. Maybe we'll cause them to get their medicine. We are increasing our rewards for the day event and turning them all into steem power.
I would be happy to report these events to you. Our entire association is even stronger for Steemit!

Turkey Representative

Sort:  

Gönül ister ki daha fazla yardım edebilmek; bu küçük yardımımız umarım umut olur; Herkese teşekkürler yardımları için.

 3 years ago 

Sizlerin güzel kalbi yeter. Rabbim bereker versin

Umarım güzel haberler alırız...Geçmiş olsun bebeğimize...

 3 years ago 

Umarız. İnşallah

 3 years ago 

Rabbim şifa versin. Katılan herkesten de Allah razı olsun 🙏🏻❤️

 3 years ago 

Aminn 🙏

ben geç kaldım, şimdi göndere bilirmiyim?

 3 years ago 

Bir sonraki bebeğe göndeririz sorun değil.

Steemit Azerbaijan topluluğu adına. Ben gec kaldım. Topluluğa Steem pover yaparsınız.
image.png

 3 years ago 

Çok teşekkürler. Not alındı. Bir dahakine eklenecek 👍

 3 years ago 

Çok güzel düşünülmüş bir etkinlik. Emeği geçenlerin yüreğine sağlık 🤗 Ben 15 steem i bu bebeğimize yardım amaçlı bir hafta önce size sorarak on steem
ve şimdi beş steem olmak üzere @steemit-turkiye hesabına gönderdim @svm038 hanım. 🤗 Bir dahaki yardım etkinliğine ayrıca yardımda bulunacağım.

 3 years ago 

Evet benim hatam kendi hesabıma baktım sadece 👍 çok teşekkürler 🤗

 3 years ago 

Rica ederim 🤗 yoğunsunuz olur o kadar 🤗

 3 years ago 

🙏🏻❤️

 3 years ago 

Rabbim tüm bebeklere şifa versin. Umarım tez zmnda güzel haberlerini alırız . Destek olan tüm arkadaşlara teşekkürler 🤲

Allahım şifalar versin

 3 years ago 

Ayy bebekleri çook severim.Allah 'ım acilen şifa versin amin.

 3 years ago 

Aminnnn

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61143.11
ETH 2928.78
USDT 1.00
SBD 3.56