The Diary Game better life 3.sezon 3 Haziran | Yoğun işler Bilgisayar Bozuldu|the computer is not workingsteemCreated with Sketch.

in Steemit Türkiye3 years ago (edited)

Merhaba steemit Türkiye Ailesi

Sabah erken kalktım. Saat 8 de bilgisayarı açtım. Başarı görevlerini okumaya başladım. Bu sıralar çok yoğunum bedenim ve ev pes etmek üzere .. rutin işlerimi yaptim.Elimizi yüzümüzü yıkadık. KAhvalti hazırladım . Bir yandan kahvaltı hazırlarken bir yandan başarı görevlerini okumaya devam ettim . Bazen bu kadar yorgunluğun bana ne gibi faydasını düşünmüyor değilim . Herneyse Kahvaltıdan sonra mutfağı topladım . Ve fırının içini temizlemek istedim . İki ,üç günde bir yada haftada bir bu şekilde temizlemek fırını temiz tutuyor.

IMG_20210520_153520.jpg

Köpüren bir temizleyici kullandım . Kiri köpükle temizliyor . Bir saat bu şekilde bekledi. Ve daha sonra temizledim . Fanina dokunmamak çok onemli. Dışarı çıkmak için hazırladım . Cocuklara sezon sonu indirimden faydalanmak için bir çocuk mağazasına gittim.

IMG_20210603_144851.jpg

Mağaza ismi ünlü. Fakat marka etiketi yok. Ürünleri kendileri üretiyorlar. Bu yüzden uygun fiyatlı. Aynı ürünler marka mağazalarda 3-5 katı fiyatta satılıyor. Ve buraya gelen ürünler hemen bitiyor. O yüzden çarşıya gelmişken bakmak istedim . Ve çok güzel kıyafetler buldum.

IMG_20210603_144855.jpg

Hem cocuklarima hemde yardıma ihtiyacı olan bir ailenin çocuğuna bir kaç parça kıyafet aldim . Tişörtler , şortlar , uzun kollu body ve eşofmanlar 15tl civarında satiliyor. Bazı ikili üçlü takımların fiyatı degisiyor. Şuan tam zamanında gelmişim hem sezon sonu kazaklar uzun kollu tsortler vardı hemde şortlar vardı. İhtiyaca göre aldım.

IMG_20210603_144853.jpg

Bu mağazadan çıktım. Türkiye'de meşhur olan bir helvacinin açıldığını gördüm. Fıstıklı dondurmalı helva aldim. İlk defa fıstıklı yedim. Tadini sanırım unutamam. Yarısını yedikten sonra resim çektim.

IMG_20210603_133706.jpg

Eve geldim ve berbat dakiklar başladı. Bilgisayarın açılmadığını ve hata verdiğini öğrendim. İnternetten videolar izledik. Açmaya çalıştım. Saatlerce uğraştık. Format atılmış gibi büyük simgeler halinde açıldı herşey gitti. Çok yavaş çalışıyor. Telefondan steemite girmek çok büyük zorluk.

Hedefledigim ve çektiğim videolarda gitti .... Bu üzüntüyle kalktım yemek yaptım.

IMG_20210531_185411.jpg

Yeşil fasulye yemegi yedik. Ve günüm bu şekilde bitti. Okuduğunuz için teşekkürler.

Sort:  

Stay blessed Sister 😊 more power to you !

Bilgisayarınızın bozulmasına üzüldüm, sorunu daha detaylı yazarsanız belki yardımcı olabilirim, güvenli modda açılmış olabilir pc o yüzden büyük simgeler oluşmuş olabilir yani silinmemiş olabilir dosyalarınız, umarım virus yüzünden değildir...

 3 years ago 

merhaba yorumunuz için teşekkürler . kocam açtığı için bir fikrim yok büyük ithimal güvenli modda açtı. Onarım ekranı geldi bir kaç kez denedik en sonunda bu şekilde açıldı.

Sorun yazilimsalsa virus yuzunden olabilir, eger anti virus programiniz yoksa Eset yada Kaspersky anti virusu yukleyip tarama yapmanizi oneririm ilk olarak.

 3 years ago 

tamam deniyorum

Dondurmada güzel duruyor afiyet olsun

 3 years ago 

Kolay gelsin , işler bizi tüketiyor iş tükenmiyor nasıl bir döngü :))

 3 years ago 

kısır döngü :)

 3 years ago 

Bilgisayarınızın bozulmasına üzüldüm. Fırını temizleme yönteminizi deneyeceğim☺️

 3 years ago 

kesinlikle deneyin. Rossmandan alabilirsiniz. resmini çekmeyi unuttum.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 62795.05
ETH 2941.10
USDT 1.00
SBD 3.55