club100 | The Diary Game Better Life 28.06.2022: Okuldan , Stadyuma

in Steemit Türkiye2 years ago
Merhaba Sevgili Arkadaşlar,

Bugün her sabah olduğu gibi erkenden kalkıp işime doğru aldım. Aslında işime yürüyerek gidiyorum. Evim çalıştığım okula çok yakın. Bugün dışarıda işlerim olduğu için ve akşamda stadyumda koşacağım için arabayla gitmek zorunda kaldım. Daha önceki yazılarımda da bahsettiğim gibi bir Ben bir devlet okulunda devlet memuru olarak görev yapıyorum. Yazın öğretmen ve öğrenciler olmadı zamanlarda biz idareciler Okulun rutin işleriyle uğraşıyoruz.

okul seçimi-1.jpg

Bugün de aynı şekilde Okulumuzda çok eski yıllardan kalma demirbaş olan bilgisayarları, yazıcıları ve fotokopi makinalarını tek tek çıkararak toplu olarak listesini hazırladık. Bu demirbaşlarımızın bazılarını ihtiyacı olan okullara göndermek için bekletiyoruz.

IMG20220629114442.jpg

IMG20220629114514.jpg

Okul, çocuklarımıza, gençlerimize okumayı yazmayı, bilgiyi, en gelişmiş modellerle öğreterek, bilim, sanat ve teknik bilgisi vermeye kadar, toplu olarak eğitim öğretimin sağlandığı kurumdur. Bir toplumun gelişebilmesi için yetişmiş insan beynime ihtiyacımız olduğu kesindir. Okulu sadece bilgiyi öğreten kurum olarak değerlendiremeyiz. Okul sosyal etkinliklerin gerçekleştirildiği bir kurumdur.

kırmızı-1.JPG

kırmızı önlük.JPG

Okul, farklı çevrelerden ve farklı kültürlerden gelen öğrencilerini tek bir çatı altında toplayarak onlara bazı önemli değerler kazandıran özel bir çevredir. Öğrencilerin bulundukları bu çevre onların davranışlarını etkilediği gibi, hedeflerine ulaşmasında da yol göstericidir.

dans gösterisi.jpg

dans gösterisi-1.jpg

Çocuklarının geleceklerini güvence altına almak isteyen veliler, en fazla ve önem verdikleri konularından biri de Okul seçimidir. Çoğu veliler okul seçiminde okulun kendi web sitesinde anlatılan eğitim ve öğretimin modellerini inceleyerek fikir sahibi oluyor. Okulların web sitesinde eğitim ve öğretiminin misyonu, vizyonu ve amacı belirtilir. Eğitim modellerinin çeşitleri anlatılır. Verilen yabancı dilin kalitesi gösterilmeye çalışılır. Kurumda yapılmış ulusal veya uluslararası etkinlikler gösterilerek kurumun imajı ön plana çıkarılır.

trabzonlular.jpg

Okul ve okul seçimi ile ilgili kısa bilgiler verdikten sonra, kendi kişisel düşüncemi de belirtmek isterim. Asıl önemli olan okul seçimi değildir. Önemli olan eğitimi verecek olan öğretmen seçimidir. Okulun imkanlarını en üst seviyede karşılıyor olabilirsiniz. Öğretmenlerimizin çocuklara ve gençlere olan tutum ve davranışları eğitim kalitesinin en kulvarınca yer alacak bunun bilinmesi çok önemlidir.

dans gösterisi-2.jpg

Akşam okuldaki mesaimi tamaladıktan sonra haftanın üç günü düzenli olarak yaptığım koşumu yapmak için, Akdeniz Üniversitesinde yer alan stadyuma gittim. Burada daha önceleri süper lig karşılaşmaları dahi oynanırdı. Şimdi merkeze yeni stat yapıldığı için burası pek fazla kullanılmıyor. Akşamları da Amatör Türk milli atletler burada hocalarıyla birlikte antrenman yapıyorlar.

IMG20220628195449.jpg

IMG20220628195301.jpg

IMG20220628195225.jpg

IMG20220628195442.jpg

Bu statta yaklaşık bir saat koştum. Hava yavaş yavaş kararmaya başlıyordu. Malzemelerimi toplayıp evin yolunu tuttum. Böylece rutin bir günün sonuna geldik. Bir sonraki yazımda tekrar görüşmek üzere, Hoşçakalın...

Sort:  

Congratulations, your post has been upvoted by @dsc-r2cornell, which is the curating account for @R2cornell's Discord Community.

Curated by Blessed-girl

r2cornell_curation_banner.png

Enhorabuena, su "post" ha sido "up-voted" por @dsc-r2cornell, que es la "cuenta curating" de la Comunidad de la Discordia de @R2cornell.

Visit our Discord - Visita nuestro Discord

Congratulations, your post has been upvoted by The Team Industrial Seven.
We support posts using the @Steemcurator06 account.
Keep typing thediarygame and using the thediarygame tag
Have a nice day.

CATEGORIESREMARKS
Plagiarism0% (100% steemexclusive)
BidbotsNO
Club Status100✔
Percentage Vote50%

Curated by @ispin

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 66304.34
ETH 2983.64
USDT 1.00
SBD 3.68