CLUB100 The Diary Game : 03/06/2022 : наш маленький табір

in Serey2 years ago

Доброго вечора ми з України!

Ось і настало літо. А в моїй пам'яті навіть весна не закарбувалася. Якесь дивне відчуття, бо весь цей період можу описати тількі парою речень. У багатьох із нас вкрали цю весну. Прикро ...

Ще одна прикрість - застуда. Мене десь протягнуло, коли я плів сітки. Отже останні два дні йдучи до їдальні я зустрічаюсь з сіткою тільки поглядом.

IMG_20220512_102514_605.jpg

У мене була вагома причина не з'являтися біля сітки, але все одно чомусь відчував себе не пособі зустрічаючись поглядом зі своїми колегами.

Отже в мене з'явилось знову багато вілього часу. Весь цей час я присвятив пошуку нового та більш комфортного житла для нас. Так, я вдячний нашому теперішньому прихистку та всьому коллективу інтернату, але є побутові незручності. Шукав об'яви на ОLX та в телеграмі. Більшість об'яв від агентів, тому маємо заплатити відразу за два місяці, та 50% від місячної аренди самому агенту. Ті хто приїхав першими в місто мали змогу аренди квартир тільки за сплату комунальних послуг. Нажаль зараз таких об'яв вжене знайти.

Отже квартиру шукав не довго. Протелефонував десь п'ять об'яв та підходящий варіант було знайдено. На оглядини поїхала моя дівчина та мати, я залишився у кімнаті. Через годину вони повернулись та сповістили мене, що ми переїджаємо. Отже прийшлось швидко збирати свої речі, здавати постільну білизну з покривалами. Поки ми чекали на таксі, я на останок сфотографував наш інтернат...

IMG_20220517_190122_876.jpg

А це вже ми приїхали до нашої квартири.

IMG_20220517_190125_258.jpg

А це наші нові апартаменти - однокімнатна квартира.

IMG_20220517_190146_050.jpg

IMG_20220517_190135_844.jpg

Отже аренда нам буде коштувати 3700 грн плюс комунальні послуги. Є пральна машина та три спальні місця: диван та тяжелезний матрац на полу. Зате досить м'який на відміну зломаного дивану. Бойлера нема, а є центральний водопровід. Але він на ремонті буде ще два дні зі слів власниці квартири.

Сьогодні ми нарешті скористались благом цивілізації - пральною машиною. Власниця залишила нагадування колишнім арендодавцям. З її слів до нас тут жили студенти.

IMG_20220603_173756_680.jpg

Отже тут на ближчий час зупинився наш маленький циганський табір. Обживаємось та звикаємо до нових реалій.

Ось так пройшов мій день. Молимось за Україну,та віримо в ЗСУ!!

Sort:  
 2 years ago 

Теж написала в пості про "вкрали нашу весну", і ти так само написав, виявляється...

 2 years ago 

Мабуть сплагіатив)

 2 years ago 

Ніт, бо мій пост пізже написаний :)

 2 years ago 

А... Фух, а то я вже подумав, що мене запідозрили у найбільшому із гріхів автора)))

 2 years ago 

🥸

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.033
BTC 62414.94
ETH 3019.57
USDT 1.00
SBD 3.58