#CLUB100 THE DIARY GAME: 07.05.2022: ВПО, та як його отримати...2ч

in Serey2 years ago (edited)

Доброго вечора, ми з України!

Вчорашній ранок розпочався о шостій. Після вранішніх процедур я зателефонував батькові, адже знаю що в цей час він не спить. Слава Всевиньому - батько підняв слухавку. По його словам гатили так гучно, що по враженню ніби у вікно вставили дуло та зробили залп. Були і прильоти. Рашисти розгатили водонапірну башту. Навіть коли закінчаться бойові дії, то в місті не буде води. А ще ці нелюди стріляли по елеватору та поцілили в склади з соняшниковим насінням. Пожежа не погашена до цього часу. Дим видно з будь якої частини міста. Кажуть що в місті не працюють пожежники. В це можна легко повірити, адже залишаючись у місті - значить грати у рулетку з долею...
Ось з такими думками я відправився в собес. Будівля розташована на вулиці Лермонтова. З рештою чув що в місті перейменують більше двохсот вулиць, отже ця теж мусить зникнути з табличок на будинках.

IMG_20220505_103414_343.jpg

В черзі ми були вже в сьомому десятку. Знаючи, що в день приймають приблизно двісті людей, то маємо отримати папірець зі статусом ВПО. Я відразу взяв три бланки для заявки, дівчина паралельно подала заявку на заміну даних у Дії. Більш менш черга рухалась швидко, адже люди позаймали чергу і пішли відкривати рахунки в банках. Хтось не з'являвся у свій час. Я заповнив свої бланки, а потім начав підказувати іншим,що потрібно писати та куди. Так одній дівчині підказав у якому кабінеті роблять ксерокопії. Коли вона відійшла, то мені здалось, що ми десь вже зустрічались.

IMG_20220505_103421_745.jpg

А знаєте де я її бачив? Кожного дня в школі. Це моя однокласниця Тетяна. Пам'ятаю її зачіску - українське афро.))) Кульбаба на голові. Цікавою вона була... Геть не змінилась. А от мене ніхто не впізнає, от і вона не впізнала.

Отже о дванадцятій годині ми всі троє отримали завітні папірці. До речі вже сьогодні в Дії можна побачити, що ми маємо цей статус.

Справа зроблена на здивування дуже швидко. Отже настав час піци. Цього разу я вже вибрав самий близький заклад .
Якогось дідька фото не хоче загружатися. До речі в Оріхові мені піца подобалась більше ніж та, що я їв в Запоріжжі.

Повернувшись в інтернат, ми не застали наших сусідів. Вони виїхали. От і добре, сьогодні в ночі не буде чутно храпу)). Ну майже чудовий день.

IMG_20220507_192713_958.jpg

А ще на подвір'я інтернату привезли піддони. Як з'ясувалося це для облаштування сидячих та лежачих місць у бомбосховищі. На носі 9 травня, а орків хлібом не корми , лише дай уткнути щось в такі дати.

Отже віримо в ЗСУ та молимося за Україну!!!

Sort:  
 2 years ago 

Дуже шкода, що батько вперто не хоче переміститися. Що його зупиняє? Чому так?

 2 years ago 

Він завжди був впертий і цим в останній час віддалив від себе усіх близьких.

 2 years ago 

Розумію... Якби бої дійшли до Хмельниччини, моя мама, певно, так само би поводилась

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60385.11
ETH 2889.75
USDT 1.00
SBD 3.65