#CLUB100 The Diary Game : 09/05/2022 : допомогаємо чим можемо.

in Serey2 years ago (edited)

Доброго вечора ми з України!

Хотілось в цьому пості провести вам екскурсію по інтернату, в якому ми отримали прихисток, але не цього разу. Адже левову частку мого вільного часу почала займати одна цікава справа. Але про все згодом.
Ранок почався в ліжку з телефоном в руках. Продерши очі поліз у групи теграму та вайбера. Тут не втішні новини, рашисти обстріляли районну лікарню. Ось фото з пабліків.

IMG_20220509_190717_613.jpg

IMG_20220509_190717_785.jpg

IMG_20220509_190717_882.jpg

(

Також постраждали два гуртожитка технікуму. Гірко це все бачити. В чоловічому гуртожитку я прожив три роки..

Зателефонував батькові. Яке полегшення, коли абонент підіймає слухавку. Ніби камінь спадає з душі. Батько розповів, що нічка була "жаркою". Всі руйнування були в двох кварталах від нього.

Ще вчора я пішов на сніданок, а повернувся в кімнату лише коли закінчився обід у їдальні. Потім був перепочинок з годину і я знову почемчикував у їдальню. Там я пробув до вечері, аж тільки після неї повернувся в кімнату. А знаєте що я там робив (@antorv)?

IMG_20220507_192707_187.jpg

Отже я плів маскувальну сітку. Якщо першого разу я пішов туди із за бажання допомогти нашим солдатам, то другого разу я пішов туди відпочивати. Відпочивати думками. Це як медитація... Жодних думок ... В голові пустота. Аби не втома в ногах та руках, то мене би звідти ніхто би не вигнав.

На фото - самі вищі, то дві волонтерки. Та , що зліва - і є організатором цієї справи. Звати її Аня. Цікавий персонаж. Займається виготовленням сіток ще з часу окупації Донбасу. Якось іншого разу розкажу про неї докладніше.

А зараз хочу показати вчорашнє повідомленя від моєї подруги, з якою я знайомий лише онлайн....

IMG_20220509_191058_883.jpg

Я знаю про її не легку долю, знаю про її фінансове становище. Повторюся - ми не разу вживу не зустрічались. Мене це дуже зворушило. В мене це не виходить з голови. Дай вам всім таких друзів. Інший товариш вже втомився чекати мене в Польщі. Теж хочеться йому подякувати. Також зведеній сестрі, яка пропонувала свої вільні квартири для проживання в Києві або Чернігові. Також хочеться подякувати іншому товаришу, який пропонував заселитися у вільну кімнату його квартири. Дякую вам всім!

Маю надію що скоро це все скінчиться. Молимось за Україну, за воїнів "Азова" та віримо в ЗСУ!!

Sort:  
 2 years ago 

Все буде Україна!

 2 years ago 

Саме так і має бути!

 2 years ago 

Все буде добре. Ми сильні і ми переможцем

 2 years ago 

Обов'язково, адже по іншому бути не може!

 2 years ago 

тааак, я зараз критикуватиму))) чого така ріденька сітка?))

 2 years ago 

Як сказали, в цій сітці здоровий осередок. Сьогодні плели меншу.

 2 years ago 

Тобто, така рідка, щоб зменшити вагу виробу?

 2 years ago 

Клітинка сама велика. Та і не стараємося робити важку

 2 years ago 

В нас закінчилась матерія, шукаємо де взяти

 2 years ago (edited)

Теж з пікселя плетите?

 2 years ago 

Зі всього підряд, навіть фарбували вже в зелені/коричневі тони.

 2 years ago 

Страшного горя наробили кляті рашисти, горіти їм у пеклі!
Важкенько буде нам все відбудовувати після ПЕРЕМОГИ, але ми все зможемо, бо всі - козацького роду!!!

 2 years ago 

Добре що європейські країни пообіцяли нам відновити найбільш постраждалі міста.

Congratulations! Your quality content qualifies the Steem Global Curators guidelines.
received_2379881432150879.jpeg
Your post is upvoted using the @steemcurator06 account by @olesia. Continue making quality content for more support.

 2 years ago 

Дякую за підтримку.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60725.43
ETH 2900.91
USDT 1.00
SBD 3.59