CLUB100 🔱 The Diary Game 3 : Date 21.4.2022 | У пошуках слоників

in Serey2 years ago (edited)

2022-04-21_12_24_11.gif

Доброго вечора ми з України!
І сьогоднішній день почався в мене з кави, потім я згадала, що треба іти у магазин, заодно там і слоників пошукаю. Слоники мені треба були для участі у конкурсі. Так от, @slon21veka, як і ти, я полюбляю слонів ;). До речі, я ж пишу пост не у ті спільноті де треба, а тут, де збиратимемось ми всі українці (маю на це надію). Отже під конкурс я не підхожу, а слоників все одно покажу! Нехай буде щоденник.

Вийшла з дому, дощ іде, а я біжу на пошуки цих вухастих, хоботастих тварин сірого кольору. Зустріла подругу @darina14, випили кави, пішли разом по магазинам.

2022-04-21_12_05_38.gif

Першого слона нашла у магазині АТБ, вгадайте де? На туалетному папірі! Сидить собі таке білосніжне слоненя, неначе тільки з горшка злізло.

IMG_20220421_184115_185.jpg

Другий слоник попався мені в магазині Аврора, він дуже розумний цей слон! Бачите, математик вищого ступеню, не те що я, гуманітарій ;)

IMG_20220421_184751_150.jpg

Третє слоненятко нянечка, бо бавилося з малим, зустріла його в магазині Перлина. Слони дуже гарно розуміють дітей, ви не знали? Дітки з таким слоником завжди усміхнені, а головне міцно сплять, бо сухі!

IMG_20220421_184128_227.jpg

Четвертий слон привів з собою на полицю друзів, зебру та жирафа.

IMG_20220421_184122_027.jpg

Він здоровий і такий як я солодкоїжка! Гарний, вухатий слоник, а пахне від нього не чим небудь, а справжнім шоколадом!

IMG_20220421_184118_632.jpg

І ось начебто всіх слоників знайшла, приходжу додому, а там... Матінка моя рідна, я ж зовсім забула про свою картину. Її я закінчила ще наприкінці лютого, старанно вишила бісером це подружжя слоників! А в раму так і не оформила, бо майстерня зачинена.

2022-04-21_12_27_57.gif

Коротше, моє подружжя образилося, що я про них забула, тому розміщаю їх на саме почесне місце у пості. Нехай вибачають. Вийшов якийсь топ п'ять слонів ;)

Все буде Україна!

________💙💛________

image.png

Sort:  
 2 years ago 

Я у шоці! це ж така глазаста))) стільки слоників нашла))

 2 years ago 

То вони мене самі шукають), я лише ходила по справах у магазини;)

 2 years ago 

Стільки слонів як в у цьому пості, немає навіть в деяких африканських країнах))

 2 years ago 

Це ще я не дуже шукала)

 2 years ago (edited)

Смаколики взяла собі в магазині. А то я побігла на роботу. С червоною оберткою шоколад, цікаво смачний

 2 years ago 

Мабуть, я не купувала його, бо прийшла зовсім не за шоколадом)

 2 years ago 

Ого - слоників море!))) Треба у себе пошукати...)))

 2 years ago 

Слон конкурс снова ведёт, только он не в этом сообществе). Я уже потом вспомнила, когда пост писала

 2 years ago 

Мені не вистачає подружки тут, завжди трохи заздрю тим, хто має змогу бачитись із подружками коли захоче🙃

 2 years ago 

То ми живемо всі в одному місці, лице вулиці різні), зараз навіть перерахую нас всіх: @darina14, @strecoza, @nastena09, @pinksakura, @slon21veka, і я @olesia ;). Майже з усіма дівчатами бачились декілька разів. От би зібратися всі разом! Є таке у планах, але то як все скінчиться.

 2 years ago 

🙂

 2 years ago 

Можна буде зустрітися. Тільки всі будуть за, щоб зустрітись

 2 years ago 

То вже після перемоги, щоб не жахатися)

Вот это наловила)))

 2 years ago 

Як на вудочку)

Congratulations, your post has been upvoted by @scilwa, which is a curating account for @R2cornell's Discord Community. We can also be found on our hive community & peakd as well as on my Discord Server

Manually curated by @abiga554
r2cornell_curation_banner.png

Felicitaciones, su publication ha sido votado por @scilwa. También puedo ser encontrado en nuestra comunidad de colmena y Peakd así como en mi servidor de discordia

 2 years ago 

Дякую

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.033
BTC 61959.02
ETH 3004.67
USDT 1.00
SBD 3.59