CLUB100 🔱 The Diary Game 3 : Date 25.4.2022 | А вчора був Великдень!

in Serey2 years ago

IMG_20220425_201128_848.jpg

Доброго вечора ми з України!

Ну, що, буду хизуватися, чи як? 🤣 Довго збиралася з духом і силами, та пекла пасочки. Вийшло вісім штук розміром як пів літрові банки. Взагалі їх і пекти зовсім не складно, головне не поспішати і мати всі інгредієнти.

Дуже сподобалося спостерігати як зростає тісто у мискі, потім у формочках, а потім ще і у духовці. А ще більше сподобалося готувати глазур з яєчного білка, ванілі, цукрової пудри і соку лимона. Глазур була пухкенька, біленька, легка як хмаринка!

IMG_20220425_201030.jpg

IMG_20220425_200932.jpg

IMG_20220425_200702_061.jpg

Ось приклад що в мене вийшло

Глазурі вийшло дуже багато, тож залишки я просто їла, вчора і сьогодні. А чого добру пропадати? Коротше пасочки вийшли, і як на мене то смачні, з родзинками і цедрою лимону та апельсину, запашні.

А сьогодні зустрілися з подругою @darina14, пригостила її своїм виробом, вона теж мене пригостила, вийшов невеличкий обмін пасочками. Потім зайшли з Дашею у кав'ярню, взяли каву та пішли посидіти у парк. Розмовляли, шуткували, авжеж і обмінялися новинами. Про війну зовсім писати в думати не хочеться, на дворі весна, сонечко гріє, пташки співають, верби цвітуть.

IMG_20220425_201115_185.jpg

IMG_20220425_201125_638.jpg

На дитячих майданчиках багато діток грається, хтось виводить на прогулянку своїх пухнастиків собак, котів. Коли йшла додому, бачила як дівчина гуляла зі своїм котом, а той був на поводку з рулеткою. Тобто кіт наче і вільний, але не втече високо на дерево, або у якийсь підвал дому, бо поводок у рулетці всього п'ять метрів.

Колись би я мабуть сміялася б з того, що кіт на поводку, він же не собака. Але, так як у самої є кіт Томі (зараз він живе у моєї мами) то вже знаю, що це не смішно.

IMG_20220425_203611_048.jpg

Ось він, Томі, пухнасте чортеня

Одного разу вирішила я нашого Томі вивести на прогулянку, а воно домашнє, кімнатне, перелякане, як залізло на деревину, та ще й на акацію! Почув гуркіт машини і як увірве на самісіньку макушку деревини... Коротше, прийшлося мчс викликати. Було соромно, але і Томі не варіант полишати на висоті. Ось після того разу у нашого улюбленця теж з'явився поводок на рулетці.

Все буде Україна!

________☘️________

image.png

Sort:  
 2 years ago (edited)

Ось я і побачила пасочки від Олесі!)) Майстриня!
Краса вийшла, а котофей премилий! Ще раз зі святом. сьогодні ще замість "здравствуйте- кажуть "Христос Воскрес!"

 2 years ago 

Фарбування, я не фарбувала крашанки. Наліпки термо купувала). Хоча фарбувати було б краще, але часу не багато було, робота.

 2 years ago 

Ну ось, гарнючі паски!)) А хтось прибіднявся що не вміє))

 2 years ago 

Тепер вже вмію!) У страха як то кажуть великі очі)

 2 years ago 

Я не сумнівався!)

 2 years ago 

А я дуже, але як вийшло то дарма). Нажаль в коментарях не прислати пасочки)

 2 years ago 

Добре вийшло!) Я ж бачив у твоєму пості) Думаю на смак такі ж гарнючі як і на вигляд! ;)

 2 years ago 

Гарнюні), одненька осталась)

 2 years ago 

Ну ось, то кращий доказ їх смаку :)

 2 years ago 

Я завжди дивлюся на пасочки з глазур'ю і заздрю) бо мама ненавидить глазур, і ми через це не глазуруємо. Ех😅

 2 years ago 

А ти сама зроби глазур і на хліб, або ложкою їж). То не важко. 3 білка, 150 грн цукру, або пудри, для кислинки і запаху можна сік лимона одну ложку, а бо без нього. Взбивати до білого і густого міксером)

 2 years ago 

Фантастика! Пасочки - "пальці оближеш"!)))
А я у новинах читала, що МЧСники врятували кота... То , може, про твого Томмі писали?))))

 2 years ago 

Ні, мій років п'ять як лазив по деревах, то давно було). Зараз мама його на вулицю не виводить, саджає йому травичку вдома, або рве на газонах. Щоб вітаміни їв. Ви знали, що коти кульбабу люблять? Він після вулиці виє як вовк). То й не виводить.

 2 years ago 

Про кульбаби не знала... Скажу чоловіку - нехай завтра зірве!))))

 2 years ago 

От Рижий буде радий) і не тільки кульбаби, траву зелену люблять теж

Hi.. Thank you for the delegation.. Please join our discord channel to get more details about your delegations.

 2 years ago 

Дякую

 2 years ago 

@steem-sri.lanka what if I don't have a discord? There are telegrams.

Send me your telegram username. I will ask from randulakoralage to contact you to inform about the delegations.

 2 years ago (edited)
 2 years ago 

Відмінні пасочки в тебе. Я не вспіла додому прийти як її вже не було. Даже шматочка не залишилися

 2 years ago 

Отакої, а я ж думала ти скуштуєш

 2 years ago (edited)

Мені тільки крихти залишилися. І кусочок верха. Чого я поняла так бо там на смак чуть було цедру то лі лимона то лі апельсіна. Ну і цукерки. Син все з'їв

 2 years ago 

На здоров'я)

The cake looks so delicious!! beautiful day for you.

 2 years ago 

Thank you

You're welcome

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 62875.98
ETH 2948.16
USDT 1.00
SBD 3.55