CLUB100 🔱 The Diary Game 3 : Date 28.4.2022 | Ще одне моє хоббі - весняні квіточки

in Serey2 years ago (edited)

IMG_20220428_212718.jpg

Доброго вечора ми з України!

Як гарно цвіте зараз все буйним цвітом. Ось я вчора виходила на прогулянку з ціллю фотографувати. Я іноді полюбляю фотографувати природу, а саме квіти. Культурні і дикі, то вже не має значення, бо які ж вони всі гарні! Моє хоббі то лише відпочинок душі, а душа тягнеться завжди до прекрасного.

Отже, трохи розповім про трави нашої неньки України. Чистотіл.

IMG_20220428_212559_862.jpg

Кажуть, що він дуже корисний для людини, наприклад сік чистотілу в аптеках можна знайти дуже просто. Якщо хоть краплинка соку попаде на шкіру, буде опік. Взагалі то сік виводить бородавки, одну краплинку наносять на бородавку і вона відсихає. Кажуть, що це не боляче, але ніколи не пробувала виводити, тільки чула, що цей спосіб працює.

IMG_20220428_212740.jpg

А ще в травах чистотілу купають немовлят! Я цей спосіб дуже гарно знаю, бо свою дитину ним лікувала. Кажуть затоки, що ця рослина має в собі багато йоду, який дезинфикує. У аптеках теж продається трава чистотілу в сухому вигляді. Можна і самим збирати цю рослину, але треба знати у який період їх сушити, щоб застосовувати у подальшому.

IMG_20220428_212755.jpg

Колись у моїй малой був діатез, вона ночами плакала, бо дуже пекла шкіра. І я готувала відвар чистотілу, (1 столову ложку на 1 літр води) і додавала у ванну.

IMG_20220428_212603_622.jpg

Взагалі це дуже лікарська трава, і як тільки я її побачила на галявині, тут же сфотографувала. А ще у мене багато квіточок в арсеналі, тому, думаю невеличка сьогоднішня розповідь про чистотіл не остання.

Все буде Україна!

________☘️________

image.png

Sort:  
 2 years ago 

Дуже красиві жовті квіти! А я й не знала, що це - чистотіл!))))

 2 years ago 

в аптеці купувала якусь штуку з чистотілу, на бородавку капала) допомагало

 2 years ago 

Так то і є сік чистотілу)

 2 years ago 

Може, або настоянка на ньому чи шо)

 2 years ago 

В мене знайома таким чином виводить бородавки. Каже і в аптеку ходити не треба

 2 years ago 

))) я б мабудь побоялася

 2 years ago 

Колись пробувала так виводити бородавки. Пекло звістно, але помоголо.

 2 years ago 

Так, я чула, що допомогає

 2 years ago 

Чистотіл дуже корисна, але її треба з обережністью застосовувати. Особливо коли треба чистите все тіло у середені. Можу росповісти, бо колись лікувалась їм.

 2 years ago 

Ні, ч пити таке б не ризикнула(. Там кажуть йоду багато в він корисний. Але я застосовую іноді лише зовнішньо

Congratulations! Your quality content qualifies the Steem Global Curators guidelines.
received_2379881432150879.jpeg
Your post is upvoted using the @steemcurator06 account by @olesia. Continue making quality content for more support.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 62656.62
ETH 2941.90
USDT 1.00
SBD 3.59