The Diary Game 3 : Date 02/01/21. 65 "Класний день"steemCreated with Sketch.

in WORLD OF XPILAR3 years ago

Привіт друзі. Сьогодні був дійсно класний день. Вже з самого ранку я був впевнений в тому, що день буде дійсно гарним. Все через сонячні промені, що розбудили мене вранці. Обожнюю сонце, а воно, в останній час, стало такою рідкістю, що моя любов до нього тільки зростає.

Після досить неспокійної ночі з сином в гостях на одному ліжку, я знайшов в собі сили прокинутись і почати свій день за звичною схемою душ – фіз активність.

Користуючись грою сина та бабусі в схованки я відправився в ліс насолоджувати сонцем і свіжим повітрям та аудіокнигою. В останній час такі подорожі – найкращий варіант проведення часу. Хто читає блог на постійній основі, той пам’ятає, що вчора була аналогічна подорож в ліс.

IMG_20210102_092556.jpg

Ось один з краєвидів під час ранкової прогулянки по дорозі до лісу.

Підчас прогулянки вже вдруге в цьому році знайшов гриби в лісі, в якому ще ніколи не знаходив жодного гриба. Вирішив, що це знак і потрібно знайти знаючих людей і почати переймати у них знання виді грибів. Якщо хто знає яку літературу можна переглянути, напишіть будь-ласка в коментарях.

IMG_20210102_093214.jpg

один з сьогоднішніх грибів, що я знайшов на прогулянці.

Після прогулянки, зібравши сина я повернувся до дому до дружини, яка вже встигла заскучати за сином. Вдома на мене чекала сестра та племінниця, яких я був радий не тільки бачити а ще й провести до дому по іншому лісі (третя прогулянка за 2 дні). Переглянувши стрічки повідомлень та відповівши на коментарі, з радістю відправився на вечірню прогулянку з родиною до гарного парку «Сосновий бір». Парк настільки великий, що трішки нагадує ліс. Правда, не звичайний а переповнений людьми. Ось так відбулась моя 4-а прогулянка в ліс за перші 2 дні 2021 року. Ситуація, що вимальовується обіцяє бути досить цікавою і, дуже на це надіюсь, перетвориться в своєрідну традицію.

IMG_20210102_173338.jpg

гарне фото з вечірньої прогулянки.

За день зробив значно більше фото, але вирішив не загромаджувати вміст повідомлення великою кількістю фото, а краще трішки їх обробити в редакторі, щоб придати їм кращого естетичного вигляду.

В планах на сьогодні – написати ще одне повідомлення на звання кращої спільноти (community), звісно хотілось написати про групу людей, що курують від іменні @steemcurator06. Але це було б лукавство з моєї сторони, адже конкурс про спільноти в звичному розумінні, ті які можна знайти за посиланням - https://steemit.com/trending/my

Ось таким, класним, вийшов мій сьогоднішній день. Дякую всім за уввагу, з нетерпінням чекаю на Ваші коментарі.

My referals link

Exchanges
Binance / Poloniex / Huobi / Cryptex24 / Ionomi
Cryptogames
Splinterlands / Cryptobrewmaster / Exodegame / Rabona
Cryptoblogs
STEEM / HIVE
Sort:  

Мороз и солнце, лес чудесный! С Новым годом!

Спасибо!!! Взаимно!

Действительно День выдался отличным!

Спасибо, именно на это и надеялся!

Когда вы радуетесь лесу он тоже радуется вам и показывает свою красоту во всю;)

Интересная мысль, никогда так не думал, но в этом что-то есть...

Ні, ні, можна писати про Community of 3 Countries, звичайно ж!
Це наша ком'юніті "Україна-Россия-Беларусь".
Ми є ком'юніті з точки зору навіть Booming Program, тому можемо претендувати і на ці нагороди.

Переконали, талант не ...

I also had a question about the community. Anyways, I need to review the announcement post and make my decisions.

Did you learn anything about the mushroom?

Не а, о грибе мне никто так ничего и не написал, но віглядит он красиво.

da красиво

Классно получились фотки😊

Спасибо, фотки и правда получились на славу.

Так, сьогодні справді був чудовий погожий день, чудовий для прогулянки, хоча сьогодні я не гуляв))

На все свій час :)

так))

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61626.58
ETH 2940.28
USDT 1.00
SBD 3.66