烽火芳菲

in DTube4 years ago (edited)



區塊鏈帝國獨立戰爭唔單止係第三次世界大戰 更加係區塊鏈帝國嘅第一場戰爭 區塊鏈帝國嘅第零場戰爭為版權戰爭 更加係美國 嘅 最後一場戰爭 如果美國獨立戰爭 係美國 參與 嘅第一場戰爭 咁樣 區塊鏈帝國獨立戰爭就係美國參與嘅 最後一場戰爭 換句話講 美國起源於 美國獨立戰爭 終結於區塊鏈帝國獨立戰爭


劉亦菲我好想我有一日都可以好似佔中運動嘅發起人佔中三子之一港大法律系教授戴耀廷可以喺金鐘夏慤道廣場攞住啲大聲公現在正式宣佈我現在正式宣佈佔領中環正式啟動佔領中環正式啟動咁樣可以喺金鐘夏慤道廣場攞住支咪去宣佈區塊鏈帝國獨立戰爭第三次世界大戰正式啟動
學校從小就教育我哋 一個人要付出 先至有機會 有回報 我想問下 政府係加密貨幣市場 呢一個 地球上嘅西部世界 野蠻生長嘅過程當中 付出過啲乜嘢 究竟 佢有乜資格 問我哋 呢一啲 玩加密貨幣嘅人攞錢 如果到時政府冇錢 諗住向我哋呢一啲 玩加密貨幣嘅人 開徵資本增值稅 嘅時候夠膽攤大 你隻手板 攤大你隻如來神掌 問我攞錢嘅話 我就會 用菜刀 斬斷你隻手掌 直頭幫你截肢 正所謂吳京喺馬雲領銜主演嘅mixed martial art綜合格鬥技術電影功守道 嘅台詞入邊 曾經講過 武功再高也怕菜刀 你政府識得嘆大隻如來神掌問我攞錢嘅時候我都識得喺廚房度拎把菜刀出嚟斬斷你隻手掌如果你政府夠膽攤大你隻如來神掌 問我哋呢一啲 玩加密貨幣嘅人攞錢嘅話 我就會直接 攞把菜刀 斬斷 夠膽 不知羞恥不知廉恥 離曬大譜 咁樣 伸手問我攞錢嘅人 嘅嗰一隻手 好好教訓你 等你美國政府知道 話畀你美國政府知道 我哋呢一班玩加密貨幣嘅人 身上邊嘅羊毛並唔係好似你想像之中咁好割 要令 你美國政府知道 你夠膽向我哋呢一班玩加密貨幣嘅人 徵收資本增值稅嘅話 就等如一隻蚊子 為咗繁殖 為咗製造足夠卵黃素想吸人血 嘅話 就要預咗 一旦畀我哋發覺 佢哋嘅存在嘅話 就會立即打死佢哋咁樣 就要預咗我哋把心一橫 將全副身家 捐撚曬出嚟 去支持區塊鏈帝國嘅革命事業 唔同你美國客氣 直接攞你美國命

Sort:  

Hello hna!

Congratulations! This post has been randomly Resteemed! For a chance to get more of your content resteemed join the Steem Engine Team

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60752.39
ETH 2904.82
USDT 1.00
SBD 3.73