Aterpetxearen izebak asko maite nau. Ez dakit zergatik

in #hostel6 years ago

Ez dut berarekin lan egiten. Gelan gela ezberdinak daude. Oraindik ere izeba gustuko du.
Jateko janaria ekarri zuenean, beste batzuk bezalakoak salduko zizkidaten janaria eman aurretik. «Izeba heldu da. Eman bazkari bat baino lehen.
Ez dut jan edo jan oroitzapen guztiak.
"Eman hezurrak haragia". Izeba ez da arraina jan. Eman arrautza anusera.
Baina ez da jateko ere.

hh.png

Klasean arituko naiz lasterketan.
Eskuz kutxa. Zatoz jatetxean. Baina ez dago denbora. Izeba etorri eta kutxa hartu zuen eskutik. «Izeba, kaxan etorriko naiz. Klasera joaten zara.
Gela bikoitza naiz. Korridoreek ere bi zatitan joaten dira. Ikusten banaiz ni naizenean, irribarre bat eman. Zatoz eta galdetzen du: "Izeba da?"
Erantzunari begiratuz, aurpegiaren alde bat ikusi nuen. Eta nire ondoeza da
Zergatik ez du joan?

Kha-ren biloba izan da. Gaixotasun batekin erakusteko etorri da. «Izeba neure biloba ikusi dut».
Ezin dut besteek bezala ilusioa adierazi. Ikusi ninduen Esan nuen: "ederra".

hh2.png

Ba al zuen minik egin?
Kaiola batean harrapatuta dagoen hegazti bat bezalakoa sentitzen dut jendeari maitasun gehiago lortzen dudanean. Ezin da ondo arnasten.
Zergatik maite nau hainbeste?

Oso une desatsegina naiz.
Zergatik maite nau hainbeste? Jende txikiak naiz Neurri txikiz neurtzen du maitasuna.
'Zer nahi du benetan?'

Sort:  

You got a 14.75% upvote from @upme thanks to @sparl1! Send at least 3 SBD or 3 STEEM to get upvote for next round. Delegate STEEM POWER and start earning 100% from your share, daily payouts ( no commission ).
Quick delegation links: 25SP | 50SP | 100SP | 250SP | 500SP | 1000SP | 2000SP | 5000SP | Custom Amount

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 61399.80
ETH 2987.20
USDT 1.00
SBD 3.42