wok

in #hr16 years ago

sat nell ႔ tap may tar sarr aangaarr 6 0 0 neeparrk ၾ kiဳ hcarr ya ngim sat aynay p m y aya p ny a w htin hk ဴpႏ uing ya hkang m rwitae aay ya hk aay nako ၾ kanဳay tya ႔ hkaer par tay . delo aay ya hk aay n mwar mee aylarng k ၽyam mႈ nell ႔ meehkoe aytya ko a ၿ pee sat ya ngim satႏ uing hpo ႔ Bio Foam gar lan 4 0 0 0 ko htong ႏ uing ngan kayn tang syang hpo ႔ hce hcu larhkaepar tay .

ya man marႏ uing ngan mwar y hkang k a sanu ya pဳ hkae hpuu ya hkang m rwi bhell pahtam sanu tang syang ၿpee ya ngim sathkaetae Bio Foam rell ႕ aay ၾ karng koWowBox p rit sat aytya a tyak tang sak ayp luik par tay .

mee aylarng ၿ pe sotarnell ႔ ya ngim sat hpo ႔ a sanu ya pဳ ၾ k mwar kay r pell sotar aarr lanu lak hkanhtarr ၾ katae a rar tahc hku par . daray p m y aylarng hcar seay tya ko mee aylarng k ၽyam mႈ aytya a tyak aytar ayr kya ngim satႏ uing mwar m hut tae aya pang aႏ ၱ rary lany rwi par tay . de lui aay ya hk aay nay tya ko htin hk ဴpႏ uing hpo ႔ a tyak Bio Foam ( so ႔ ) Fire Fighting Foam lo ႔ ayhk ၚtae mee ya ngim sat ays rany kui hc tang te htyang hkae ၾ k par tay .

Bio Foam rell ႕ aadhik hcyam aysarng rany kaytar mee aylarng aynatae aanarr t wok kay aark seg ng aytyako ya hpat aytark lok ၿ pee mee ko sak lak may larng k ၽyam ayaarng htin ayp ႏ uing tae aya pang meehkoe ayngya ႔ aytya kopar htin hk ဴp ayp ႏ uing par tay . Bio Foam ays rany ya hpahc

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61146.27
ETH 2924.49
USDT 1.00
SBD 3.58