Bunga mawar yang sangat indah(Smartphone Fotografi)

in #indonesia6 years ago (edited)

Selamat siang sahabat steemians..?

Inilah postingan saya di siang hari ini.


image


Bunga mawar warna ping yang saya foto hari ini di halaman rumah tetangga sebelah, bunga ini memiliki keindahan tersendiri yang membuat saya ingin mengabadikan,saya sangat senang berbagi di platform steemit. Semoga sahabat steemians menyukainya.


image


Kamera Oppo A37f Smartphone.


image


Terima kasih saya ucapkan kepada semua pengguna steemit di mana pun berada dan jangan lupa ikuti saya dan beri suara untuk saya @ipuelzizan.

Sort:  

Wah.. cantiknya bunga tuh.. sungguh elok sedap dipandang mata. Saye suke encik punya gambar.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 63159.84
ETH 2972.58
USDT 1.00
SBD 3.57